کد خبر: 972249
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کمیته ملی المپیک به منظور رفع مشکل کیانوش رستمی و سعید علی حسینی برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک با فدراسیون بین‌المللی وزنه برداری مکاتبه کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بعد از نشست سه جانبه وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون وزنه برداری که روز گذشته در دفتر دکتر صالحی امیری برگزار شد، مقرر گردید با توجه به اهمیت موضوع بنا به درخواست فدراسیون وزنه برداری کشورمان، نامه‌ای از سوی کمیته ملی المپیک خطاب به تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری جهت مساعدت برای حضورِ کیانوش رستمی و سعید علی حسینی در مسابقات کسب سهمیه سوئیس آماده و ارسال شود.

بعد از درخواست شفاهی و مکتوب مسئولان فدراسیون وزنه برداری، این نامه صبح امروز و با امضای ریاست کمیته ملی المپیک خطاب به رئیس فدراسیون بین المللی وزنه برداری ارسال شد.

متن آن به شرح ذیل می‌باشد:

آقای دکتر تاماش آیان رئیس فدراسیون بین المللی وزنه برداری کمیته بین المللی المپیک
جناب آقای رئیس
به امید بهروزی شما به هنگام وصول این نامه
مایلم به اطلاعتان برسانم که آقای کیانوش رستمی و آقای سعید علی حسینی، اعضای برتر تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری که شانس مدال آوری در بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ را دارند، قصد دارند در ۴۹ مین مسابقات بین المللی ۲۱۰ CHALLENGE که قرار است از تاریخ ۲۴ الی ۲۷ اکتبر ۲۰۱۹ (۲ الی ۵ آبان ۹۸) در تراملان، سوییس به عنوان رویداد گزینشی کسب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ برگزار گردد، شرکت نمایند.

متاسفانه امروز مطلع شدیم که فدراسیون ملی مربوطه به دلیل برخی شرایط اجتناب ناپذیر، موفق به انجام ثبت نام قبل از مهلت مقرر نشده است. خواهشمند است لطف نموده و با استفاده از نفوذ خود و اعمال نظر مثبت دستور لازم صادر فرمایید تا کمیته برگزاری، ثبت نام ورزشکاران برتر ایرانی آقای رستمی و آقای حسینی را بپذیرند.
با تشکر فراوان از حمایت جنابعالی، از بابت درخواست فوق و اقدام با تاخیر، عذرخواهی می‌نماییم.

با احترام
سیدرضا صالحی امیری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار