کد خبر: 972240
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
محمد جواد ظریف اظهار داشت: اروپایی‌ها در انجام تعهدات در برجام خود کوتاهی کرده اند و در مواردی آن را نقض کرده اند علاوه برآمریکا که صراحتا با خروج خود این توافق را نقض کرده اروپایی‌ها نیز این رفتار را در مواردی تکرار کرده اند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از خانه ملت، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: برجام یک توافق بین المللی است که در سازمان ملل به تصویب رسیده و چارچوب مشخصی دارد و آمریکا خلاف قوانین بین المللی از آن خارج شده است.

وی افزود: اروپایی‌ها در انجام تعهدات در برجام خود کوتاهی کرده اند و در مواردی آن را نقض کرده اند علاوه برآمریکا که صراحتا با خروج خود این توافق را نقض کرده اروپایی‌ها نیز این رفتار را در مواردی تکرار کرده اند.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: در مواجهه با این اقدامات جمهوری اسلامی بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته در متن برنامه جامع اقدام مشترک اقداماتی کرده و آن را دنبال می‌کند، اما همانطور که ذکر شد اروپا نمی‌تواند از آن خارج شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
تا اینجا که اروبا هر کاری را خواسته به سر برجام اورده و اینکه اروبا نمیتواند از برجام خارج شود فقط مضحک است و مسخره جناب ظریف. شما برو دنبال شکوفایی اقتصاد و ایجاد شغل و رئابط بین الملل منطقی نه فحاشی دنیا جناب ظریف.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار