کد خبر: 972211
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
شهردار کرج در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان البرز تاکید کرد
نیروی انتظامی و مجموعه مدیریت شهری در سایه تعامل و همفکری می‌توانند بیش از گذشته امنیت، آرامش و توسعه را به شهر و شهروندان هدیه کنند.

علی کمالی زاده با حضور در مقر فرماندهی انتظامی استان البرز با تبریک هفته نیروی انتظامی به سردار محمدیان، اظهار داشت: پلیس با تکیه بر تعهد، اخلاص و اعتمادِ عمومی آرامش و امنیت را برای شهروندان به وجود آورده است. 

وی با بیان اینکه مدیریت شهری با همراهی نیروی انتظامی برای کاهش مشکلات و افزایش امنیت اجتماعی تلاش می کند، گفت: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری برای ارایه خدماتِ مناسب به شهروندان هماهنگی و همکاری با نیروی انتظامی است. 

شهردار کرج ادامه داد: قطع یقین این دو دستگاه می توانند با تعامل، بهره مندی از دانش روز و ارتباط دوسویه با رسانه در جهت حفظ و توسعه امنیت قدم‌های موثری بردارند.

کمالی زاده با قدردانی از حمایت‌ های نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برای تحقق اهداف و برنامه‌های خود نیازمند همراهی و مشارکت شهروندان است که این فرایند به وضوح قابل مشاهده است.

این مسئول با بیان اینکه شهردای آماده هر نوع همکاری با نیروی انتظامی است، یادآور شد: نیروی انتظامی و مجموعه مدیریت شهری در سایه تعامل و همفکری می‌توانند بیش از گذشته امنیت، آرامش و توسعه را به شهر و شهروندان هدیه کنند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار