کد خبر: 972171
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
رئیس اداره آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان:
محمد حق‌شناس گفت: در سال 97 بالغ بر 45 هزار نوع آزمایش روی نمونه‌های مختلف دام طیور آبزیان زنبورعسل در جهت قطعیت وجود یا عدم وجود امراض بر روی نمونه‌های مواد غذایی اعم از گوشت مرغ ،ماهی ، میگو، عسل تخم‌مرغ ،شیر، خوراک دام و طیور صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، رئیس اداره آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در اظهار کرد:: اداره کل آزمایشگاه‌ها با تعداد 11 نفر نیروی کارشناس فنی و یک نیروی خدمه در 8 بخش فعال مرضی سرلوژی کنترل کیفی مواد غذایی آنالیز مواد غذایی و دستگاه پیشرفت در جهت تأمین بهداشت و سلامت جامعه در خدمت صنعت دام و طیور استان و کشور است.

محمد حق‌شناس،  بیان کرد: در این آزمایشگاه در یک سال گذشته بالغ بر 45 هزار نوع آزمایش روی نمونه‌های مختلف دام طیور آبزیان زنبورعسل در جهت قطعیت وجود یا عدم وجود امراض بر روی نمونه‌های مواد غذایی اعم از گوشت مرغ ،ماهی، میگو، عسل ،تخم‌مرغ ،شیر ، خوراک دام و طیور صورت گرفته است.

وی افزود: سالم و بهداشت بودن مواد غذایی در آزمایشگاه‌های دولتی و خصوصی استان با سرعت دقت و صحت انجام می‌شود، در مواقع بحران با توجه به اهمیت موضوع برای تعیین تکلیف بیماری از زمان ارائه نمونه تا زمان پاسخ کمتر از 4 ساعت این فرایند به طول خواهد انجامید.

رئیس اداره آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در یک سال گذشته در بخش برون‌سپاری بالغ بر 175 هزار نمونه در آزمایشگاه‌های مختلف بخش خصوصی بررسی شده است، بوده است، آزمایشگاه اصفهان به عنوان رفرنس معین تهران و کشور معرفی شده است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر