کد خبر: 972162
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
در یک حادثه انفجار در مراسم جشن اکتبر موسوم به «اکتبرفست» در «هانتینگتون بیچ» ایالت کالیفرنیا آمریکا دستکم چندین نفر زخمی شدند.
سرويس بین‌الملل جوان آنلاين: رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند که اواخر روز شنبه به وقت محلی (اوایل روز یکشنبه به وقت تهران) در پی یکسری انفجار‌ها در مجتمع «اولد ولد ویلج» در «هانینگتون بیچ» ایالت کالیفرنیا به وقوع پیوست که در نتیجه آن چندین نفر زخمی شدند.

بنا به گزارش شبکه روسی «راشاتودی»، چندین نفر از شاهدان ماجرا گفته‌اند که دستکم سه انفجار به وقوع پیوست و کلیپ‌های ویدوئی از این انفجار‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که احتمالاً انفجار بر اثر نقص فنی در ترانسفورماتور به وقوع پیوسته است، اما مقامات محلی هنوز این احتمال را تأیید نکرده‌اند.

بنا به گفته مسئولان آتش‌نشانی هانتینگتون بیچ، احتمالاً تعدادی از افرادی که در مرکز خرید و سالن غذاخوری حضور داشتند و تعدادی از پرسنل آتش‌نشانی در این انفجار‌های پی در پی زخمی شده‌اند.

این حادثه که حدود ساعت ۲۰:۱۵ شب گذشته (شنبه) به وقت محلی به وقوع پیوسته است موجی از وحشت را در افرادی که در محل حضور داشتند، به وجود آورد.

یکی از افرادی که در محل حادثه حضور داشت، در توصیف این انفجار‌ها گفت: «شبیه انفجار یک نارنجک بزرگ بود و بعد از آن حدود ۱۰ تا ۲۰ ثانیه بعد انفجار دوم به وقوع پیوست».

بر اساس این گزارش، گرچه احتمال داده می‌شود تعدادی در این حادثه زخمی شده باشند، اما هنوز تعداد دقیق افرادی که در این حادثه آسیب دیده‌اند، نامشخص است.

برخی شاهدان ماجرا می‌گفتند درست دقایقی قبل از وقوع انفجار اول، چراغ‌ها خاموش و روشن می‌شد و برخی دیگر از شاهدان ماجرا قبل از وقوع انفجار اول، مشکل اتصالات برق را گزارش کرده بودند.


منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار