کد خبر: 972160
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
مدیرعامل توسعه مسکن ایران
مدیرعامل توسعه مسکن ایران گفت: برخی روستاها در آذربایجان‌شرقی از استحکام سازه‌ای مناسبی برخوردار نیستند، بنابراین ساماندهی روستاها باید در اولویت کار بنیاد مسکن باشد.

حجت الله سروری در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی افزود: این بنیاد باید با همکاری دهیاری‌ها، شوراهای روستایی و معاونت عمرانی استانداری و جذب اعتبار لازم برای نوسازی و مقاوم سازی کامل واحدهای مسکونی دیگر روستاهای محروم و سخت عبور اقدام کند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان نهادی انقلابی همواره نقش مهمی در توسعه و رفع مشکلات زیربنایی بویژه در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت ایفا کرده است، اظهار داشت: رفع محرومیت از روستاها و شهرها از مهمترین دغدغه‌های مدیران سازمان و دستگاههای اجرای است و در این راستا باید به نحوه مناسبی از ظرفیت‌های بنیاد مسکن برای مشارکت در اجرای طرح‌های مهم و زیربنایی از جمله راه‌های روستایی و طرح‌های هادی استفاده کرد.

سروری، ادامه داد: با توجه به گزارش های رسیده از بنیاد مسکن آذربایجان شرقی امسال نیز همچون سال‌های قبل اقدامات بسیار خوبی در همه زمینه ها به ویژه در زمینه آسفالت روستاها با افزایش سهمیه قیر یارانه ای در این استان انجام شده است.

حافظ باباپور، مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی نیز در این نشست گزارشی از عملکرد این بنیاد در حوزه های مختلف ارائه و آمادگی برای ارائه خدمات بیشتر به مردم استان را اعلام کرد و گفت: با توجه به تعامل و همکاری خوب کلیه دستگاههای خدمات رسان به ویژه دهیاری ها، شورا های روستایی، فرمانداری ها و بخشداری ها با بنیاد مسکن استان در سال جاری شاهد تسریع در خدمات رسانی به روستاهای استان خواهیم شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر