کد خبر: 972158
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم هم‌افزایی برای برگزاری انتخابات سالم در اسفند ماه امسال گفت: رعایت بی‌طرفی در انتخابات زمینه‌ساز تقویت هر چه بیشتر اعتماد مردم به نظام و حاکمیت است.

مرتضی محمدزاده  در جلسه شورای اداری شهرستان هریس افزود: نباید بگذاریم در این فضای سیاسی و اجتماعی، احساسات جای واقعیت ها را بگیرد بلکه باید با بازگو کردن واقعیات راه را بر دسیسه های دشمن بست.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه کارهای مردم باید در منشاء امور حل و فصل شود نه در فرمانداری ها و بخشداری ها گفت: باید طوری برنامه ریزی کرد تا کارهای مردم و مراجعین به ادارات در همان اداره حل شود و امور همراه با تکریم ارباب رجوع مورد رسیدگی قرار گیرد و نیازی برای حل همان مشکل با مراجعه به فرمانداری یا بخشداری نباشد.

محمدزاده، هم افزایی و صمیمیت موجود بین ائمه جمعه و مدیران شهرستان هریس را زمینه ساز توسعه همه جانبه این شهرستان دانست و ادامه داد: امیدزایی در میان مردم با تکیه بر واقعیات، تمشیت امور و ریشه یابی و علاج بخشی معضلات مردم در ادارات از عمده ترین وظایف معاونان و بخشداران است.

وی با بیان اینکه پاسداری و صیانت از حقوق و آزادی‌های غیرقابل سلب شهروندان به عنوان یکی از مولفه های اصلی منشور حقوق شهروندی از کارهای مطلوب و مستند دولت است، بر لزوم اهمیت هر چه بیشتر به حفظ کرامت شهروندان در نظام اداری تاکید کرد.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان‌شرقی به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال اشاره کرد و گفت: سلامت و امنیت این انتخابات اصلی‌ترین دغدغه مجریان آن است.

محمدزاده، افزود: برگزاری سالم و رعایت بیطرفی مجموعه دستگاه‌های اجرایی در انتخابات را موجب تقویت اعتماد مردم به سیستم اجرایی و کلیت نظام می شود.

فرماندار هریس نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ماه‌ پایانی سال جاری، بر منع قانونی ورود روسا و پرسنل ادارات در موضوع تبلیغات داوطلبان احتمالی نمایندگی مجلس و نیز لزوم تعامل حداکثری ادارات ذیربط به منظور مشارکت حداکثری مردم و صیانت از آراء مردم تاکید کرد.

علیرضا خاکپور، افزود: تلاش و جدیت مدیران و مسئولان به منظور تحقق منویات رهبری و اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید در ایجاد فضای امید، خودباوری و خدمت خالصانه به مردم ضروری است.

وی از ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی خواست در خصوص عملیات راه سازی و بهسازی جاده های مواصلاتی به ویژه در محورهای زرنق - هریس، هریس- مشگین شهر،  بخشایش به جانقور و بیلوردی به زرنق به طور ویژه نظارت کرده و تا پایان فصل کاری نسبت به سرعت بخشی در امر راهسازی برای جلب رضایتمندی مردم تلاش کنند. 

حجت الاسلام قهرمان احمدی، امام جمعه هریس نیز در این جلسه وظیفه دولت و مجموعه کارگزاران را تبیین و عملی کردن اخلاقیات در جامعه دانست و گفت: جایگاه مسئولیت در نظام اسلامی ادامه دهنده حکومت نبوی و علوی بوده و بر تلاش و همت مشئولان به ویژه بخشدار و معاون فرمانداری در خدمت رسانی به مردم و توسعه این شهرستان تاکید کرد.

در این جلسه محمد عبدالهی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار هریس و جمشید سلیمانزاده به عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان معرفی شدند.

پیش از این عبدالهی به عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان فعالیت می کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر