کد خبر: 972074
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۰
مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از چاپ بیست و پنجم رمان «اوسنه گوهرشاد» نوشته سعید تشکری توسط این انتشارات خبر داد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از چاپ بیست و پنجم رمان «اوسنه گوهرشاد» نوشته سعید تشکری توسط این انتشارات خبر داد.
به گزارش فارس، حسین سعیدی اظهار کرد: رمان «اوسنه گوهرشاد» به قلم سعید تشکری همزمان با استقبال مخاطبان از پویش ملی کتابخوانی این اثر به چاپ بیست و پنجم و مجموع تیراژ ۲۵ هزار نسخه رسیده است.
به گفته مدیرعامل به‌نشر، رمان فانتزی «اوسنه گوهرشاد» در یک مجموعه داستان‌های به هم پیوسته روایتگر داستانی خیالی همگام با واقعیت از واقعه قیام خونین مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی سخن به میان آورده است که در جریان این رمان، گوهرشاد بیگم، پایه‌گذار احداث بنای مسجد گوهرشاد حرم رضوی بعد از هزار سال به مکانی می‌آید که خود ساخته است و با ملکه‌ای روبه‌رو می‌شود. آنچه را که او ساخته یعنی مسجد گوهرشاد قرار است ویران شود و در خلال آن حادثه خونین ۲۱تیرماه سال ۱۳۱۴ هجری خورشیدی روایت می‌شود.
وی با اشاره به چاپ بیست و پنجم رمان «اوسنه گوهرشاد» در مدت کمتر از سه ماه از برگزاری پویش کتابخوانی این اثر تصریح کرد: همگام با ششمین پویش مطالعاتی سراسری به‌نشر با محوریت مسابقه کتابخوانی «اوسنه گوهرشاد»، تاکنون چهار هفته از مجموع هشت هفته قرعه‌کشی برگزار شده است و پنجمین قرعه‌کشی هفتگی این مسابقه ملی ۱۵مهر ماه برگزار خواهد شد.
مدیرعامل به‌نشر یادآور شد: کتاب دوستان می‌توانند این اثر را با تخفیف ۴۰درصدی در پشت جلد و به قیمت ۱۵۰ هزار ریال تهیه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار