کد خبر: 972055
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
ایران ۳ – استرالیا یک
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در چارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، در حالی توانست استرالیا را شکست دهد که کولاکوویچ بازهم ترکیب دوم خود را به میدان فرستاد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: این دیدار که از ساعت ۱۱:۳۰ به میزبانی ژاپن آغاز شد شاگردان کولاکوویچ توانستند با نتیجه ۳ بر یک استرالیا را شکست دهند تیمی که در رقابت‌های آسیایی تهران توانسته بود ایران را شکست دهد. در این بازی ایران با ترکیب غلامی، مجرد، غفور، اسفندیار، جواد کریمی، عبادی پور و محمدرضا موذن بازی را آغاز کرد.
 
شکست استرالیا با نمایش خوب جوان ها
ست اول
در ست اول را ایران با سرویس خوبی که میلاد عبادی پور زد توانست اولین امتیاز را کسب کند. در ادامه عملکرد خوب شاگردان کولاکوویچ در دفاع روی تور باعث شد تا در استراحت وقت فنی نتیجه ۸ بر ۶ به سود ایران شود. در این ست ایران با درخشش مجرد و آبشار‌های اسفندیاری عملکرد موفقی داشت و در تایم دوم وقت فنی هم توانست ۱۶ بر ۱۳ از حریفش پیش بیفتد. روند برتری ایران در این ست ادامه داشت تا اینکه شاگردان کولاگوویچ در نهایت ۲۵ بر ۲۲ ست را از آن خود کردند.

ست دوم
در ست دوم این استرالیا بود که از ابتدا عملکرد خوبی داشت و ۸ بر ۵ از ایران پیش افتاد. اشتباهات ملی پوشان در این ست زیاد شده بود و همین باعث تا فاصله اختلافات حریف از تیم ایران بیشتر و بیشتر شود. تابلوی نتایج ۱۲ بر ۷ به سود استرالیا را نشان می‌داد تا اینکه کولاکوویچ برای اینکه وقفه‌ای در روند امتیازگیری حریف بوجود آورد درخواست وقت استراحت فنی کرد. بعد از وقت استراحت فنی برتری حریف ادامه پیدا کرد و با وجود تلاش تیم ایران در نهایت این ست ۲۵ بر ۱۸ به سود حریف به پایان رسید.

ست سوم
در ست سوم استرالیا مثل ست دوم بازی را بهتر شروع کرد و سه امتیاز پیاپی از ایران کسب کرد، اما رفته رفته بازیکنان ایران توانستند با دفاع روی تور و توپ گیری در انتهای زمین در عدد چهار به تساوی برسند. رودن امتیازگیری دراین ست پایاپای رد وبدل شد تا اینکه بعد از وقت فنی ملی پوشان ما توانستند دو امتیاز حساس را کسب کنند ونتیجه را ۱۸ بر ۱۶ به نفع خود کنند. دراین لحظه مربی استرالیا درخواست وقت استراحت فنی داد تا شاید بتواند روند امتیازگیری را متوقف کند، اما سرویس‌های بی نقص عبادی پور امان تیم استرالیا را بریده بود و در نهایت این ست هم ۲۵ بر ۱۸ به سود ایران تمام شد.

ست چهارم
شاگردان کولاکوویچ ست چهارم را مثل ست اول خوب شروع کردند. بازی سرعتی امتیاز‌های زیادی را در این ست نصیب ایران کرد. وقت استراحت فنی اول ۸ بر ۳ به سود ایران بود. روند برتری ایران در ادامه با اشتباهاتی که ملی پوشان داشتند کم و کمتر شد تا درنهایت وقت فنی دوم ۱۶ بر ۱۳ به سود ایران همراه شد. هر چه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم احتیازات حساسی رد وبدل شد تا اینکه استرالیا توانست در امتیاز ۲۳ به ایران برسد و همه چیز به تساوی کشیده شد. درادامه امتیاز‌ها پایاپای ردوبدل شد تا اینکه در نهایت شاگردان کولاکوویچ توانستند با برتری ۲۷ بر ۲۵ ست را به نفع ایران پایان برسانند.


ادامه بازی‌های ایران در مسابقات جام جهانی 
یک‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸: ایران - برزیل، ساعت ۸:۳۰
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸: ایران - آمریکا، ساعت ۱۲:۳۰
پنج‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸: ایران - تونس، ساعت ۸:۳۰
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸: ایران - آرژانتین، ساعت ۵:۳۰
یک‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸: ایران - ژاپن، ساعت ۱۳:۳۰
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸: ایران - ایتالیا، ساعت ۹:۳۰
سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸: ایران - لهستان، ساعت ۷:۰۰
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار