کد خبر: 972009
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
فرمانده ناجا گفت: امروز نیرو‌های انتظامی کار خود را به خوبی انجام می‌دهند، اما ما نیز وظیفه داریم، تمام قوا و دستگاه‌ها وظیفه دارند نیروی انتظامی را از نظر مادی و معنوی به فرموده حضرت آقا حمایت کنند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین:‌ سردار حسین اشتری صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی در ستاد ناجا اظهار کرد: هفته ناجا برای ارتباط با بیشتر با مردم، ارائه خدمت بیشتر به مردم و تجلیل از شهدای گرانقدر نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی در این مراسم که در سومین روز هفته ناجا برگزار شد، تصریح کرد: شعار امسال ما "پلیش هوشمند، امین مردم" است که برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی نیازمند مولفه‌هایی هستیم؛ پلیس هوشمند یعنی دقت بالاتر، سرعت، اقتدار و اشراف بیشتر بر ماموریتها، برای رسیدن به یک مجموعه انتظامی هوشمند نیازمند فناوری، اطلاعات، ساختار و زیرساخت‌های متناسب هستیم.

وی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی گام‌های خوبی برداشته است، تصریح کرد: نیروی انتظامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تکامل داشته است و امروز با رافت و مقتدرانه در خدمت مردم عزیز هستیم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مفتخر است در اقصی‌نقاط کشور اعم از مرزها، شهرها، جاده‌ها و دورترین نقاط حضور دارد.

وی، نیروی انتظامی را حافظ جان، ناموس، مال، آبروی مردم و ارزش‌های دینی و ملی دانست و گفت: مردم ثابت کردند در تمام عرصه‌های حضور هوشمندانه دارند، مردم نشان دادند در کنار فرزندان خود در نیروی انتظامی هستند.

اشتری افزوزد: امروز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران باثبات و مثال‌زدنی است؛ دشمانان سراپا مسلح این را قبول دارند که کشور ما مقتدرانه و هوشمندانه اهداف خود را تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری پیش می‌برد، امروز به برکت شهدای دفاع‌مقدس، مدافع حرم و نیروی انتظامی و انسجام نیروی‌های مسلح، اقتدرامان ثابت شده و دشمنان آنجایی که به حریم کشور ما تجاوز کردند، سرنوشتشان را دیدند.

رئیس پلیس کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور است، یادآور شد: با داشتن نیرو‌های خدوم و مجاهد می‌توانیم قله‌های بلند را فتح کنیم، راه‌های نرفته را با اقتدار و عقلانیت بیشتر طی کنیم.

این مقام انتظامی ضمن امیدواری برای برطرف کردن نیاز کارکنان ناجا متذکر شد: امروز نیرو‌های انتظامی کار خود را به خوبی انجام می‌دهند، اما ما نیز وظیفه داریم، تمام قوا و دستگاه‌ها وظیفه دارند نیروی انتظامی را از نظر مادی و معنوی به فرموده حضرت آقا حمایت کنند.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار