کد خبر: 972007
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با بیان اینکه مرز خسروی همچنان بسته است، گفت: شماره پیامک ۱۱۰۳۰۰۰۰۱۰ برای اطلاع از آخرین وضعیت ارسال برگه تردد اربعین در نظر گرفته شده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار محسن فتحی‌زاده صبح امروز در حاشیه صبحگاه نیروی انتظامی در ستاد ناجا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تردد زائران اربعین در مرز‌های مهران، شلمچه و چذابه بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، اظهار کرد: به واسطه حجم تردد زیاد زائران در مرز مهران مجوز تردد خودرو‌های کاپوتاژ در این مرز بسته شده و این خودرو‌ها باید به سایر مرز‌ها مراجعه کنند.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا ادامه داد: فقط خودرو‌های برخی از کاروان‌های موکب‌دار اجازه کاپوتاژ از مرز مهران را دارند.

وی نحوه صدور برگه تردد اربعین را نیز مطلوب دانست و تصریح کرد: در چند روز گذشته بیش از ۲۳۰ هزار درخواست برای صدور برگه تردد اربعین صورت گرفته که حدود ۱۸۰ هزار برگه تردد آماده شده و در چند روز آینده ارسال می‌شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:، چون فرآیند ارسال برگه تردد اربعین از طریق پست است، زائران برای اطلاع از موضوع می‌توانند کد ملی خود را به سرشماره ۱۱۰۳۰۰۰۰۱۰ ارسال کنند که کدی برای آن‌ها پیامک می‌شود و با ارائه این کد به اداره پست محله خود می‌توانند از آخرین وضعیت ارسال برگه تردد اربعین مطلع شوند.

فتحی‌زاده با بیان اینکه مرز خسروی همچنان بر روی زائران بسته است، متذکر شد: تا شرایط آماده نشود امکان باز شدن این مرز وجود ندارد و از زائران می‌خواهیم به مرز خسروی مراجعه نکنند. همچنین مرز مهران جایگزین مرز خسروی است.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با بیان اینکه تعداد سهمیه خودرو‌های کاپوتاژ توسط گمرک مشخص می‌شود، افزود: برخی از خودرو‌های کاپوتاژ به کشور عراق رفته و زائران را پس از مراسم اربعین به کشور بازمی‌گردانند و برای حدود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس به منظور این کار مجوز کاپوتاژ صادر شده است.

این مقام انتظامی از زائران خواست در کشور عراق صرفا بر خودرو‌های مورد تأیید پلیس و در پایانه‌های مرزی عراق سوار شوند و یادآور شد: زائران حتما برای تردد از مسیر‌های اصلی عبور در عراق استفاده کنند، زیرا این مسیر‌ها تحت کنترل امنیتی است و از عبور از مراکز فرعی خودداری کنند.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
تو بوق کردن که امسال بالاخره مرز خسروی باز شد آن م با خبر رسمی و مصاحبه مقامات و...
اما حخالا می گن نیان!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
تا اطلاع ثانوی یعنی کی؟؟
یعنی تا نزدیکی های اربعین سال بعد که چند روزی مرز باز می شه و بعدش با فاصله کوتاهی می گن آماده نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
لطفا گزارش خبری عذرخواهی مسولین که گفتن امسال می شه از خسروی مردم برن اربعین پخش کنن رسانه ها
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار