کد خبر: 971999
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
فرمانده انتظامی استان کردستان
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در 6 ماهه امسال 724 کیلوگرم انواع مواد مخدر با افزایش 54 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در سطح استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، سردار علی آزادی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه سنندج در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: تنها در صورت وجود امنیت است که می‌توایم به پیشرفت‌ در حوزه‌های مختلف دست پیدا کنیم.

فرمانده انتظامی کردستان اضافه کرد: لازمه هر حرکت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی توجه به امنیت در کنار توجه به سایر موضوعاتی همچون سلامت است.

وی تاکید کرد: امنیت و سلامت دو نعمت بزرگ و مجهول هستند که همواره قدر این نعمت‌ها را بدانیم.

به گفته آزادی، کسانی که در مسیر پاسداری نظام و مرز و بوم تلاش می‌کنند در حقیقت مجاهدان فی سبیل‌الله هستند که این بزرگترین افتخار برای ما کارکنان نیروی انتظامی است.

وی تصریح کرد: وقتی از نیروهای انتظامی صحبت می‌شود منظور همه مجموعه‌ای از سرباز تا فرماندهان است و همه را در دایره خود قرار می‌دهد.

نیروی انتظامی از ارکان مهم تامین امنیت است

وی اذعان داشت: نیروی انتظامی یکی از ارکان مهم تامین امنیت است، انتظام و نظم‌بخشی، نگبهانی و پاسداری از نظام، تامین نظم و امنیت و غیره از رسالت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان کردستان اظهار کرد: مرزداران در کنار سایر نیروهای نظامی و خود مردم به عنوان پاسداران اصلی در تامین امنیت مرزها در کشور تلاش می‌کنند.

عمق استراتژیک امنیت ایران در خارج از مرزهای کشور است

وی با تاکید بر اینکه عمق استراتژیک امنیت ایران در خارج از مرزهای کشور است، عنوان کرد: این هم با توجه به اینکه در عصر جدید فضای مجازی گستره جهانی دارد تامین امنیت مرز خارج از چنین استراتژیکی ممکن نخواهد بود.

آزادی اضافه کرد: اگر بخواهیم امنیت کامل و همه‌جانبه داشته باشیم باید این امنیت را در نقطه صفر مرزی و حتی جلوتر از آن تامین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر ایثارگری رزمندگان مدافع حرم در مقابله با داعش نبود باید در خاک کردستان و کرمانشاه و سایر مرزها با داعش مقابله می‌کردیم.

شکست داعش نماد عمق استراتژیک امنیت ایران است

فرمانده انتظامی استان کردستان عنوان کرد: این تاثیرگذاری ملت ایران در شکست داعش نمود کامل عمق استراتژیک امنیت جمهوری اسلامی است.

وی اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس هوشمند، امین مردم، یعنی پلیسی که هوشیار و آگاه باشد «هم خودش بابصیرت باشد و هم بتواند از تجهیزات هوشمند استفاده کند».

آزادی گفت: ما به عنوان حافظ جان و مال و ناموس مردم هستیم و این افتخار بزرگی است که در خدمت مردم کردستان به عنوان مردمان با اصالت و کرامت باشیم.

300 عنوان برنامه هفته ناجا در کردستان اجرا می‌شود

وی از برگزاری 300 عنوان برنامه همزمان با هفته نیروی انتظامی در سطح استان خبر داد و گفت: شرکت در نماز جمعه، تجدید میثاق با شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک، برگزاری همایش‌های مختلف ورزشی و غیره، معرفی برترین‌های ترافیکی، همایش با اصناف و بازاریان و غیره از جمله این برنامه‌هاست.

آزادی اضافه کرد: سامانه 110 مرکز ارتباطی تماس بین مردم و پلیس است که مردم فوریت‌های پلیسی خود را با ما در میان می‌گذارند که 250 هزار نفر در 6 ماهه امسال با پلیس در تماس بوده که 50 درصد این فوریت‌های پلیسی و 50 درصد ارشاد و راهنمایی مردم بوده است.

وی اظهار کرد: 81 درصد در بحث تماس‌های مردم با پلیس در 6 ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

724 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کردستان کشف شد

وی به اقدامات پلیس در بحث مقابله با مواد مخدر به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات جامعه هم گریزی زد و گفت: در 6 ماهه امسال 724 کیلوگرم انواع مواد مخدر با افزایش 54 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در سطح استان کشف و ضبط شده است.

آزادی با بیان اینکه در ارتباط با خرده‌فروشان افزایش 107 درصدی نسبت به سال قبل داریم، گفت: در بحث کشفیات قاچاق کالا و ارز به عنوان دیگر اولویت پلیس 22 درصد رشد داریم.

کشف جرائم فضای مجازی در کردستان 130 درصد رشد داشته است

وی خاطرنشان کرد: 130 درصد کشف جرم فضای مجازی نسبت به سال قبل رشد داشته است و 60 درصد از جرائم فضای مجازی به مباحث مالی و 30 درصد به مباحث اخلاقی مرتبط است.

فرمانده انتظامی استان کردستان عنوان کرد: در زمینه تصادفات با فرهنگ‌سازی‌هایی که انجام می‌شود 54 نفر نسبت به فوتی‌های سال گذشته کمتر شده است.

وی گفت: در معاونت اجتماعی و هم در کل کلانتری‌های کارشناس‌های روانشناسی حضور دارند که با حضور آنها 6 هزار و 800 پرونده از 8 هزار پرونده منجر به صلح و سازش شده است.

وی با بیان اینکه 86 درصد از کل پرونده‌هایی که در حوزه‌های مشاوره کلانتری‌های و معاونت اجتماعی استان تشکیل شده، منجر به صلح و سازش شده است، گفت: با انجام این اقدام از ورود این میزان پرونده به دستگاه‌های قضا جلوگیری شده که اقدام شایسته و قابل توجهی است.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر