کد خبر: 971995
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تولید انبوه پژو ۳۰۱ از شهریور سال ۹۹ آغاز خواهد شد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: فرشاد مقیمی افزود: بیش از هزار قطعه نیازمند خودکفایی برای تولید محصول پژو ۳۰۱ شناسایی شده که افزون بر ۱۴۰ سازنده برتر داخلی برای تولید آن مشارکت دارند.

وی با اشاره به اینکه پژو ۳۰۱ پلت‌فرم جدیدی برای تولید محصولات آتی ایران خودرو به شمار می‌رود، اظهار کرد: این خودرو مطابق استاندارد‌های ۸۵گانه و دوستدار محیط زیست است. مقیمی، نبود نقص منجر به بازگشت خودرو تا ۱۰ هزار کیلومتر پیمایش، شروع تولید با حداقل سطح کیفی چهار ستاره و دستیابی به اهداف صنعتی‌سازی و تجاری‌سازی در ۶ ماه نخست تولید انبوه را از اهداف کلان کیفی تولید این محصول عنوان کرد.

مدیرعامل ایران خودرو از ویژگی‌های این محصول به دو گیربکس دستی و اتوماتیک و گیربکس داخلی ارتقا یافته (۴ BE) با تولید صدای کمتر و کلاچ هیدرولیک اشاره کرد. مقیمی با بیان اینکه پژو ۳۰۱ محصولی ایمن برای مشتریان است، تاکید کرد: کاربرد فلزات با استحکام بالا و کیسه هوای جانبی سرنشینان، ۳۰۱ را به خودرویی ایمن برای مشتریان تبدیل کرده است. وی گفت: این خودرو با تغییری که در وضع ظاهری جلوپنجره آن در مدل فیس لیفت داده شد، تست‌های عابر پیاده را با موفقیت بیشتری نسبت به مدل‌های پیشین پشت‌سر گذاشته است.
 
منبع:دنیای اقتصاد 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار