کد خبر: 971962
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
مرد جوان و برادرزاده‌اش برای سرقت از کرج راهی تهران می‌شدند، سرانجام در دام مأموران کلانتری‌۱۴۰ باغ فیض گرفتار شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، چندی قبل مأموران کلانتری‌۱۴۰ باغ‌فیض در جریان سرقت‌های سریالی لوازم داخل خودرو قرار گرفتند. بررسی‌ها نشان داد سارق یا سارقانی در ساعت‌های خلوت و کوچه‌های کم تردد پس از تخریب قفل در خودرو لوازم داخل آن را سرقت می‌کنند. پس از این مأموران برای دستگیری سارقان محدوده استحفاظی را با گشت‌های محسوس و نامحسوس تحت کنترل قرار دادند تا اینکه ساعت ۲۲‌شامگاه دوشنبه هشتم مهرماه مأموران گشت کلانتری هنگام گشت در خیابان اباذر حوالی بیمارستان پیامبران به خودروی پرایدی که دو‌مرد جوان سرنشین آن بودند، مشکوک شدند.

بدین ترتیب مأموران خودروی پراید را تحت نظر گرفتند که مشاهده کردند یکی از سرنشینان پس از پیاده شدن از خودرو قصد دارد لوازم خودروی پارک شده‌ای را سرقت کند. پس از این مأموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و موفق شدند یکی آن‌ها را قبل از اقدام به سرقت دستگیر و به داخل خودروی پلیس منتقل کنند، اما متهم دیگر با دیدن مأموران از فرصت استفاده کرد و پا به فرار گذاشت. در چنین شرایطی مأمور درجه‌دار سارق فراری را تحت تعقیب قرار داد و سرباز وظیفه هم از متهم دستگیر شده مراقبت می‌کرد. پس از این متهم دستگیر شده در حالی که دستبند در دست داشت به سرباز وظیفه حمله و اقدام به فرار کرد، اما خیلی زود دو متهم دستگیر و به کلانتری‌۱۴۰ باغ‌فیض منتقل شدند.

رئیس کلانتری‌۱۴۰ باغ‌فیض با اعلام این خبر گفت: متهمان که در درگیری با مأموران زمینگیر شده بودند، پس از دستگیری با مأموران پیشنهاد رشوه چند میلیونی داده بودند، اما مأموران پس از صورتجلسه رشوه، متهمان را به کلانتری منتقل کردند. سرهنگ سیف‌الله نوایی در ادامه افزود: بررسی‌ها و تحقیقات از متهمان نشان داد دو سارق عمو و برادر‌زاده هستند که هر روز برای سرقت از خودرو‌های پارک شده در خیابان‌های غربی تهران از کرج به تهران می‌آمدند که به سرقت‌های بسیاری اعتراف کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار