کد خبر: 971945
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
سرویس ایران جوان آنلاین: به منظــور مقاوم‌سـازی و یا بهسازی خانه‌های فرسوده روستایی، بیش از ۵۵ هزار واحد در اردبیل از تسهیلات بهره‌مند شدند.
فرهاد سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه یک هزار و ۲۲۰ روستای تحت پوشش بنیاد مسکن در بهره‌مندی از تسهیلات مقاوم‌سازی و بهسازی قرار دارند، لذا برای رسیدن به این هدف بیش از ۵۵ هزار واحد در اردبیل از تسهیلات بهره‌مند شدند. وی با اشاره به وضعیت ساخت بر‌ای خانواده‌های معلولان افزود: به منظور حل این مشکل، ساخت ۶۸ واحد شروع شده و تعدادی از این واحد‌ها در مناطق شهری تحویل خانواده‌ها شده است.
این مسئول با اشاره به پرداخت ۴۰ میلیون تومان منابع بلاعوض برای ساخت ۱۶ واحد مسکن معلولان و طلاب در روستا‌ها بیان کرد: در حال حاضر ۲۱ واحد در این حوزه در حال ساخت است که با تلاش‌های انجام شده امیدواریم به زودی تکمیل و در اختیار آن‌ها قرار بگیرد. مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با اشاره به اینکه در برخی از مناطق روستایی شاهد تکمیل نشدن واحد‌های روستاییان هستیم تصریح کرد: به همین منظور برای کمک به تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها تا سقف ۸ میلیون تومان منابع بلاعوض به خانواده‌های نیازمند پرداخت می‌شود.
سبحانی همچنین در خصوص مشکل مسکن عشایر کوچروی استان افزود: با توجه به اینکه عشایر کوچرو که نیمی از سال را در قشلاقات به سر می‌برند، به همین دلیل در تأمین مسکن و سرپناه با مشکلاتی روبه‌رو هستند، لذا قرار شد از طریق منابع بانکی تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار