کد خبر: 971936
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: چهار وزیر صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر امور خارجه و وزیر جهاد‌کشاورزی در هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان در کمیسیون‌های اقتصادی و صنایع و معادن به مجلس می‌روند.
به گزارش جوان، براساس دستور کار هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این کمیسیون در جلسه روز دوشنبه (۱۵ مهر ماه) خود، میزبان وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهد بود تا با حضور رحمانی بر ضرورت انجام تحقیق و تفحص از چگونگی و نحوه واگذاری معادن به بخش خصوصی از ابتدای سال ۱۳۷۵ تا پایان سال ۱۳۹۶ در استان یزد تأکید کنند. همچنین براساس دستور کار هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این کمیسیون در جلسه روز سه‌شنبه (۱۶ مهر ماه) خود، میزبان محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود تا به سؤال محسن کوهکن‌ریزی، نماینده مردم لنجان پاسخ دهد. همچنین در این نشست ضرورت انجام تحقیق و تفحص از عدم شفافیت مالی، علل آتش‌سوزی‌های اخیر و کاهش تولید در واحد‌های مختلف پتروشیمی آبادان از سال ۱۳۹۰ تاکنون بررسی می‌شود.
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه و محمود حجتی وزیر جهاد‌کشاورزی نیز به جهت پاسخگویی و بررسی سؤال‌های نمایندگان در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور می‌یابند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
نمایندگان این مجلس نشان دادند که هر بار وزیری را جهت سئوال و یا استیضاح به مجلس آوردند ، نتیجه عکس شده و با سلام و صلوات به محل وزرات خانه خود راهی کردند . در این میان باید قوه محترم قضائیه ورود کند و مشخص کند در پس پرده این آوردن وزیر و رفتن آن چه اتفاقی افتاده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار