کد خبر: 971908
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
غلامحسین مصلح خبر داد:
مسئول مرکز مردمی اعزام اتوبوسهای اربعین حسینی گفت: به منظور جابجایی زائرین حرم حسینی در اربعین، بیش از هزار دستگاه اتوبوس به مناطق مرزی کشور اعزام می شوند.
محمدرضا عباسی

غلامحسین مصلح در نشستی با خبرنگاران ،اظهار کرد:در راستای خدمات رسانی به زائرین حرم حسینی در پیاده روی اربعین، بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس به مناطق مرزی کشور اعزام می شوند.
مصلح افزود: در حرکت عظیم پیاده روی اربعین هر آنچه که انجام می شود، یک احساس مسئولیتی است، در این راستا اقشار مختلف مردم جامعه هرآنچه در توان دارند، برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این همایش بزرگ به کار می‌گیرند و دستگاه های مردمی کار خودشان را انجام می‌دهد.
وی با اشاره به جایگاه و اهمیت برگزاری مراسم اربعین حسینی ،تأکید کرد: ستاد مردمی اعزام اتوبوس های اربعین حسینی، به منظور هماهنگی همکاری با ستاد مرکزی اربعین و اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور تشکیل شده، که در این راستا شرکت سیر سبز فرادیس و حمل و نقل بین المللی خلیج فارس اقدام به جذب و اعزام اتوبوس های مورد نظر زائرین کرده است.
مسئول مرکز اعزام اتوبوسهای اربعین حسینی، بیان کرد :با توجه به حجم بالای اتوبوس های مورد نیاز برای جابجایی زائرین ،ضمن به کارگیری تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود با همکاری اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور و ظرفیت بخش خصوصی، نسبت به جذب و اعزام نیروهای مردمی در سطح جامعه و انجام هماهنگی‌های لازم جهت عزیمت و خدمات رسانی به زائرین در خاک عراق و اقدامات لازم صورت می‌گیرد .
وی افزود: با توجه به به حضور میلیونی زائرین ایرانی در مراسم اربعین حسینی ،با هماهنگی به عمل آمده با ستاد مرکزی اربعین مقرر گردیده، این مرکز بالغ بر یک هزار دستگاه اتوبوس را هماهنگ جذب و اعزام نمایند که به همین منظور با تشکیل ستاد ویژه اربعین و فراخوان متقاضیان، ضمن جذب و ساماندهی آنها ،مقدمات لازم برای اعزام این اتوبوس ها فراهم می شود .
مصلح با بیان شرایط حضور نیروهای مردمی در این طرح ،تصریح کرد: متقاضیان حضور در طرح جابجایی زائرین اربعین می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به محل اعزام واقع در اسلامشهر میدان نماز شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس مراجعه و یا با شماره تلفنهای ۰۹۳۶۵۳۴۹۰۶۱ و ۰۲۱۵۶۳۷۱۷۷۱نسبت به ثبت نام و انجام هماهنگی‌های لازم اقدام نمایند .
رییس مرکز مردمی اعزام اتوبوسهای اربعین ،خاطر نشان کرد:زمان فعالیت اتوبوس‌ها که در مسیر مرز خسروی تا شهر نجف فعالیت خواهند کرد ،از ۱۵ مهر ماه جاری تا دوم آبان ماه و بر اساس نیاز زائرین و تحت نظارت مسئولین این مرکز خواهد بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر