کد خبر: 971901
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
ملی پوش والیبال ایران با بیان اینکه این تیم به خاطر دو باخت در جام جهانی تحت فشار بود، گفت: بر خستگی خود غلبه می‌کنیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: علی اصغر مجرد درباره پیروزی تیم ملی ایران مقابل کانادا اظهار کرد: بازی سختی بود. دو بازی قبلی را واگذار کرده بودیم و به همین دلیل تحت فشار بودیم، ولی خدا را شکر این بازی را بردیم. تک تک بازیکنان، امروز عالی کار کردند و خوشحالیم که پیروز شدیم.

ملی پوش والیبال ایران افزود: باید در دو دیدار آینده باید به مصاف استرالیا و برزیل برویم. بازی با استرالیا سختی خودش را دارد و برزیل از آن هم سخت‌تر است، ولی ما به دنبال پیروزی هستیم؛ هرچند کار راحتی نیست. تیم ما به این دلیل که بلافاصله بعد از مسابقات قهرمانی آسیا به جام جهانی آمد، کمی خسته است، ولی ما بر این خستگی غلبه می‌کنیم و با تمام وجود برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنیم.

مجرد درباره درخشش بازیکنان جوان ایران مقابل کانادا هم گفت: به طور کلی بازیکنان جوان‌تر به دنبال فرصت هستند و صد درصد هرکسی که فرصت نصیبش شود، تلاش می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد. از کادر فنی و آقای کولاکوویچ بابت فرصتی که به من دادند تا در جام جهانی بازی کنم، تشکر می‌کنم. به هرحال هر جوانی که به میدان می‌رود، برای گرفتن حتی یک امتیاز هم انگیزه دارد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار