کد خبر: 971876
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن
تیم ملی والیبال ایران پس از دو باخت در جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، سرانجام امروز در بازی سوم خود در حالی که با ترکیب دوم خود بازی را آغاز کرد توانست ۳ - ۱ مقابل کانادا به برتری برسد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: این بازی که از ساعت ۵/۳۰ امروز در ژاپن برگزار شد شاگردان کولاکوویچ توانستند بعد از دو باخت، نخستین پیروزی خود را کسب کنند. این پیروزی در حالی بدست آمد که کولاکوویچ با میدان دادن به جوانانش و استراحت به ستاره هایش این پیروزی را در سه ست (۱۸-۲۵، ۲۵-۲۳، ۲۷-۲۵ و ۲۵-۱۹) در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن کسب کرد. پیش از این ایران برابر روسیه و مصر شکست خورده بود.
 
کانادا تسلیم تیم جوانان ایران شد
در این بازی تیم ملی کشورمان با ترکیب کریمی، مسعود غلامی، امیرحسین اسفندیار، فرهاد قائمی، علی‌اصغر مجرد، پوریا یلی و محمدرضا موذن به عنوان لیبرو بازی را آغاز کرد.

*ست اول
در ست اول جوانان کشورمان از همان ابتدا پر قدرت ظاهر شدند و امتیازات پایاپی را کسب کردند. وقت فنی اول ۸ بر۷ به سود کانادا رقم خورد. در ادامه این برتری کانادا با توجه به سرویس‌های خوبی که می‌زدند ادامه یافت و چند امتیاز از ایران پیشی گرفتند، اما این پایان کار در این ست نبود چرا که با دفاع خوب روی تور و سرویس‌های بی نقص مجرد ایران توانست به بازی برگرد و نتیجه را ۱۴ بر ۱۵ کند. در این لحظه مربی کانادا درخواست وقت فنی کرد وهمین وقفه باعث شد تا دوباره آن‌ها چند امتیازی پیش بیفتند. این برتری ادامه یافت تا درنهایت این ست ۲۵ - ۱۸ به سود آن‌ها تمام شد.

*ست دوم
ست دوم بازی ذا دوباره ایران بهتر آغاز کرد. نمایش خوب مجرد و اسفندیاری باعث شد تا در وقت فنی ایران ۸ بر ۶ از کانادا پیش بیفتد. این روند برتری ادامه داشت تا اینکه مربی کانادا به منظور وقفه در امتیازگیری درخواست وقت فنی کرد. همین حربه باعث شد تا فاصله امتیاز‌ها کم و کم شود و دومین وقت فنی ۱۶ بر ۱۵ به سود ایران شود. دفاع بی نقص غلامی در روی باعث شد تا انگیزه بچه‌ها در این ست بیشتر شود و با خودباوری بهتر در نهایت این ست ۲۵ بر ۲۳ به سود شاگردان کولاکوویچ به پایان رسید.

*ست سوم
در ست سوم با توجه به برد ست قبل بچه‌ها بازی را بازهم بهتر آغاز کردند و باز از حریف پیش افتادند. با روند خوبی که در سرویس‌ها در پیش گرفته بودند توانستند ۱۱ بر ۷ از حریف خود پیش بیفتند. در این لحظات آبشار‌های خوب یلی امتیازهات حساسی را برای کشورمان بدست آورد. نتیجه بازی ۱۶ بر ۱۳ به سود ایران بود. پس از پایان استراحت فنی کانادایی‌ها عملکرد بهتری در زمین و دریافت توپ دادندو توانستند نتیجه را در عدد ۲۰ به تساوی بکشانند. در ادامه نتایج پایاپای دنبال شد تا در نهایت با آبشار خوب اسفندیاری تیم ایران توانست دومین ست را ۲۷ بر ۲۵ به سود خود به پایان برساند.

*ست چهارم
در این ست که میلاد عبادی پور به زمین آمده بودند توانست اولین امتیاز را برای کشورمان کسب کند. عملکرد خوب بچه‌ها در روی توپ و توپ گیری در انتهای زمین باعث شده بود تا حریف با مشکل زیادی مواجه شود. درادامه این برتری ادامه پیدا کرد تا در نهایت، این ست با نتیجه ۲۵ - ۱۹ به سود شاگردان کولاکوویچ تمام شد. فردا تیم ملی کشورمان از ساعت ۱۱:۳۰ برابر استرالیا به میدان خواهد رفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار