کد خبر: 971836
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
امروز در بازار آزاد قیمت برخی از خودرو‌های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با افزایش متوسط ۷۵۰ هزار تومانی همراه است.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: بر اساس معاملات انجام شده امروز (۱۱ مهر ۹۸) قیمت اکثر خودرو‌های پرفروش در بازار آزاد نسبت به دیروز با افزایش میانگین۷۵۰ هزار تومانی همراه است و فقط ۳ خودرو بدون تغییر در قیمت خرید و فروش شدند.

طبق آخرین نرخ بازار خودرو، رنو تندر پلاس اتوماتیک ۱۵۵ میلیون تومان، سراتو ۲۸۲ میلیون تومان، دنا ۱۰۲ میلیون تومان و رنو تندر ۹۰ حدود ۱۱۹ میلیون تومان معامله شدند که این اعداد بیانگر افزایش متوسط یک میلیون تومانی است.

پژو پارس و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده) با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به ترتیب به قیمت ۹۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسیدند، همچنین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی به مبلغ ۷۵ میلیون تومان فروخته شد.

تندر پلاس دنده‌ای و رنو ساندرو اتوماتیک با افزایش ۲ میلیون تومانی به ترتیب به قیمت ۱۲۹ میلیون تومان و ۱۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش شدند.

سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲ و پژو ۲۰۷ اتوماتیک بدون تغییر در نرخ به ترتیب به قیمت ۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ۴۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۱۵۶ میلیون تومان معامله شدند.

سایپا ۱۱۱، ساینا و تیبا ۲ با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به ترتیب با قیمت ۴۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ۵۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۵۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش شدند.

پژو جی ال ایکس با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی با مبلغ ۷۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و رانا ال ایکس با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۷۵ میلیون تومان به فروش رسیدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار