کد خبر: 971797
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
استخدام ۲۹۰۰ نفر در آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: ۳ هزار همکار فرهنگی از سیستم آموزش و پرورش خارج می‌شوند و یک هزار و 200 نفر از طریق دانش فرهنگیان و یک هزار و 700 نفر از سرباز معلم و نهضت سواد آموزی وارد بدنه دستگله تعلیم وتربیت شده اند.

 جعفر پاشایی  در نشست خبری با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی اظهار کرد: سه هزار نفر تا پایان مهر ۹۸ از سیستم خارج شده و بازنشسته می‌شوند.

وی افزود: نحوه تامین کسری معلمان با جذب ۱۲۰۰ نفر از محل دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ و همچنین جذب ۱۷۰۰ نفر برابر با قانون تعیین تکلیف انجام گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷۸۰ هزار نوآموز در ۸۲۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل هستند و الحمدالله کلاس خالی نداشتیم.

وی با اشاره بر اینکه ما کلاس کانکسی در استان داریم ولی بخاری چکه‌ای وجود ندارد، گفت: در حال حاضر مدرسه کاه‌گلی وجود ندارد و حفظ ایمنی دانش‌اموزان جزو اولویت اصلی ما است.

پاشایی با بیان اینکه کلاس چهل نفری نداریم و هدف کاهش تراکم است، گفت: البته سرشماری آمارگیری پایان مهرماه است  و قطعا اگر نارسایی وجود داشته باشد، آن را اصلاح می‌کنیم.

وی با تاکید بر تعامل بسیار خوب آموزش و پرورش استان با شهرداری تبریز، گفت: شهردار تبریز در راستای پروژه مهر به همه شهرداران منطقه اعلام کرد که شهردار مدارس منطقه خود هستند و باید در رابطه با رنگ‌آمیزی، تردد و غیره تلاش کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآور شد: در بخشنامه ساماندهی نیروی انسانی تنها بخشی که خط قرمز بوده و نباید دست می‌زدیم، بخش پرورش بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر