کد خبر: 971767
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰
پسر نوجوان افغان که به اتهام قتل پسر دایی ۹‌ساله‌اش بازداشت شده‌است به جرمش اعتراف کرد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، عصر روز چهارم مهرماه امسال بود که مردی افغان وارد کلانتری‌۱۱۵ رازی شد و مأموران را از ماجرای ناپدید شدن ناگهانی پسربچه ۹‌ساله‌اش مجتبی با خبر کرد. او توضیح داد: ساعت ۳ عصر امروز بود که مجتبی از خانه‌مان در خیابان هلال‌احمر خارج شد تا به پارک رازی برود. او هر روز برای بازی به پارک می‌رفت و امروز هم مثل همیشه راهی پارک شد. ساعتی گذشت، اما مجتبی به خانه برنگشت که نگرانش شدیم و خودمان را به پارک رسانده و همه جا را جست‌وجو کردیم، اما خبری از بچه نبود و کسی هم از او خبر نداشت، برای همین تصمیم گرفتیم پلیس را از ماجرا با خبر کنیم.

بعد از طرح شکایت پرونده به دستور بازپرس دادسرای ناحیه‌۳۴ در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره‌یازده پلیس‌آگاهی تهران قرار گرفت. خانواده مجتبی اولین کسانی بودند که مورد تحقیق قرار گرفتند. آن‌ها گفتند که به کسی مظنون نیستند و درخواست دارند که پلیس طفل را به آن‌ها برگرداند.

در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته متوجه شدند، مجتبی لحظاتی بعد از خارج شدن از خانه همراه پسری نوجوان از خانه دور شده است. بعد از به دست آمدن تصویر پسر نوجوان، خانواده مجتبی او را شناسایی کردند. حمید ۱۵‌ساله، پسرعمه مجتبی بود که به اداره پلیس دعوت شد و در این باره مورد تحقیق قرار گرفت. او ابتدا گفت که از سرنوشت مجتبی خبر ندارد، اما در تحقیقات فنی به جنایتی سیاه اعتراف کرد. متهم گفت: روز حادثه نقشه‌ای سیاه به ذهنم رسید برای همین مقابل خانه دایی‌ام کمین کردم. می‌دانستم که مجتبی هر روز برای بازی راهی پارک نزدیک خانه‌شان می‌شود. دو ساعت آنجا پرسه زدم تا اینکه از خانه‌شان خارج شد و به طرف پارک حرکت کرد که سر راهش قرار گرفتم و به او پیشنهاد دادم برای بازی به خانه‌مان که حوالی آزادگان است، برویم که به من اعتماد کرد و با من همراه شد.

متهم ادامه داد: نزدیک خانه‌مان زمینی متروکه در حوالی کوره‌های آجرپزی بود که مجتبی را به آنجا بردم و بعد از اجرای نقشه‌سیاهم او را خفه و جسدش را میان سنگ‌ها پنهان کردم. بعد از اعتراف متهم، کارآگاهان راهی محل شدند و جسد را کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند. سرهنگ کارآگاه علی گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات بیشتر از متهم در اداره دهم پلیس آگاهی تهران جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار