کد خبر: 971758
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴
تحقیر تاتنهام و فرار رئال از شکست
باواریایی‌ها با گلباران فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان برای رقبا شاخ و شانه کشیدند. در آغاز هفته دوم لیگ قهرمانان بایرن‌مونیخ در وارت هارت لین ۷ بر ۲ تاتنهام را درهم کوبید تا نیکو کواچ و شاگردانش از هم‌اکنون خود را مدعی قهرمانی معرفی کنند، اما رئال در همان شب به سختی از شکست گریخت تا زیدان دوباره با انتقاد‌های زیادی روبه‌رو شود.
شیوا نوروزی
سرویس ورزشی جوان آنلاین:  رئال‌مادرید هنوز نتوانسته در این فصل یک پیروزی در اروپا به دست بیاورد. بعد از شکست تلخ مقابل پاری‌سن‌ژرمن هواداران منتظر بودند اولین برد را در برنابئو جشن بگیرند، اما در مصاف با کلوب بروژ خیلی شانس آوردند که موفق شدند باخت ۲ بر صفر را با تساوی ۲ – ۲ عوض کنند. اعتراض شدید تماشاگران به عملکرد کورتوا دروازه‌بان رئال، زیدان را وادار به تعویض او کرد. درست است که با این نتیجه جلوی یک آبروریزی دیگر گرفته شد، اما فشار روی سرمربی فرانسوی به شدت افزایش پیدا کرده تا جایی که او در مقابل خبرنگاران از یک امتیاز به دست آمده هم ابراز رضایت می‌کند: «ترجیح می‌دهم فقط به نیمه دوم فکر کنم. نه اینکه از کسب یک امتیاز خوشحال باشم، اما اینکه توانستیم واکنش خوبی به دو گل خورده نشان دهیم و کار را مساوی کنیم، رضایت‌بخش است. نتیجه در مجموع برای ما بد است، ولی واکنش‌مان خوب بود. نباید در خانه ۳ امتیاز از دست می‌دادیم. همه دیدید که چقدر بد بازی کردیم. در لیگ قهرمانان جای هیچ اشتباهی نیست. حالا بازی با گرانادا را پیش‌رو داریم و باید در بازی بعدی لیگ قهرمانان هم گالاتاسرای را شکست دهیم. شرایط مان کمی نامطلوب است و نسبت به هفته اول تغییر چندانی نکرده‌ایم، ولی خوش‌بین هستم و نگاهمان رو به جلو خواهد بود.» در عوض پاریسی‌ها دومین برد متوالی‌شان را نیز ثبت کردند؛ پاری‌سن‌ژرمن در استانبول گالاتاسرای را با یک گل از پیش‌رو برداشت. عملکرد درخشان تیم ترکیه‌ای موجب شد توخل به رئالی‌ها برای بازی با گالاتاسرای هشدار دهد: «بازیکنان ما ربات نیستند و احتمال رخ دادن هر نتیجه‌ای وجود دارد. باید بازیکنان را از نظر بدنی و ذهنی آماده کنیم. اصولاً بازی در لیگ قهرمانان آسان نیست و کلاً هیچ حریف آسانی وجود ندارد. با عملکردی که گالاتاسرای داشت به رئال هشدار می‌دهیم که به هیچ‌وجه این تیم را دست‌کم نگیرد. بازی در ترکیه برای هیچ تیمی ساده نخواهد بود، چراکه جو ورزشگاه کاملاً به سود میزبان است. هواداران یکصدا تیم محبوبشان را تشویق می‌کنند. در حقیقت ما پیروزی‌مان را به سادگی به دست نیاوردیم و برای بردن یک جنگ تمام‌عیار را پشت سر گذاشتیم.» با این نتیجه پی‌اس‌جی همچنان صدرنشین گروه اول باقی ماند.

پیروزی ۷ بر ۲ بایرن در زمین تاتنهام جای هیچ بحثی را باقی نگذاشته است. سرژ گنابری چهار گل از هفت گل تیمش را زد تا مورد ستایش کواچ سرمربی تیم قرار بگیرد: «خواب چنین بردی را نیز نمی‌دیدیم، ولی از همان اول قرارمان این بود که در نیمه اول حریف را حسابی تحت فشار قرار دهیم. البته در این بازی مانوئل نویر، سنگربان تیم حسابی به دادمان رسید. نکته مهم برای من این بود که بازیکنان از همه فرصت‌های موجود استفاده کردند. در این بین باید به درخشش گنابری اشاره کنم و اینکه این بازیکن تا چه اندازه بی‌نظیر ظاهر شد.» پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام در نشست خبری نتوانست ناراحتی‌اش را پنهان کند: «گل‌های زیادی دریافت کردیم و این یعنی اینکه تیم خیلی خسته و از هم گسیخته بود. از طرفی بایرن در گلزنی بسیار دقیق عمل کرد. از این شکست تلخ ناراحت هستم و حرفی برای گفتن ندارم. دریافت هفت گل آنقدر بد است که نمی‌توان چیزی گفت.» دیگر بازی گروه دوم در بلگراد برگزار شد که در نهایت ستاره سرخ ۳ بر یک مغلوب مهمان خود المپیاکوس شد.

در گروه سوم منچسترسیتی همچنان به یکه‌تازی‌اش ادامه می‌دهد. سیتیزن‌ها در خانه با دو گل دیناموزاگرب را بدرقه کردند تا پپ گواردیولا باز هم با امیدواری از آینده آبی‌ها سخن بگوید. شاختار هم ۲ بر یک آتالانتا را از پیش‌رو برداشت. من‌سیتی حالا با ۶ امتیاز بر صدر جدول تکیه زده است.

در گروه D از یک‌سو یوونتوس با سه گل لورکوزن را برد و از سوی دیگر هم لوکوموتیو در مسکو با دو گل مقابل اتلتیکو زانو زد. کریس رونالدو صد‌و‌دومین پیروزی‌اش در لیگ قهرمانان را تجربه کرد و رکورد کاسیاس را شکست. ساری که تیمش صدرنشین گروه است، ضعف لورکوزن را عامل برد تیمش عنوان کرد: «بازیکنان لورکوزن بازی بسته و تدافعی را در دستور کار داشتند، همین مسئله کارمان را سخت کرد، اما از سرعت بازیکنانمان از جمله برناردسکی برای شکستن دفاع آن‌ها به بهترین شکل استفاده کردیم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار