کد خبر: 971707
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
پوتین:
رئیس جمهور روسیه گفت: ایران نمی‌تواند بخاطر تحریم‌های آمریکا تمام توانمندی‌های خود را تحقق بخشد و این مساله به اقتصاد جهانی و بازار انرژی لطمه زده است.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که تحریم‌های آمریکا بر ضد ایران به اقتصاد جهانی و ثبات انرژی در جهان لطمه وارد می‌کند.
ولادیمیر پوتین روز چهارشنبه در نشست اصلی همایش هفته انرژی روسیه که در مرکز نمایشگاهی مانژ مسکو در حال برگزاری است، با بیان این مطلب افزود: ایران از ظرفیت‌ها و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و بازیگر بسیار بزرگی در بازار انرژی جهان به حساب می‌آید.
وی افزود: اما متاسفانه بخاطر سیاست تحریمی دولت آمریکا، تهران نمی‌تواند به صورت کامل برنامه‌های خود را اجرا کند و ظرفیت خود را به نمایش بگذارد و این مسأله زیان فراوانی بر اقتصاد و بازار جهانی نفت وارد کرده است و ثبات در بازار را از بین برده است.

پوتین در ادامه پیرامون حمله به پالایشگاه آرامکو عربستان گفت: من معتقدم که انجام این عملیات اهداف خود را محقق نکرد، اما همزمان بدون دلیل متهم کردن ایران در رابطه با این عملیات را نمی‌پذیریم.
 
منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
جناب یوتین که بابت این تحریم ها با دمش گردو میشکنه . سودی که ترکیه و روسیه در قبال این تحریم ها میبرند هیج کشور اروبایی نبرده است .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار