کد خبر: 971663
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
سرويس ايران جوان آنلاين: استاندار اردبیل از سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی سازمان نظام پزشکی کشور در مجتمع آب درمانی و توریستی آب گرم سقزچی نیر خبر داد که می‌تواند به عنوان مرکز هیدروتراپی در کشور معرفی شود.
استاندار اردبیل از سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی سازمان نظام پزشکی کشور در مجتمع آب درمانی و توریستی آب گرم سقزچی نیر خبر داد و گفت: سازمان نظام پزشکی می‌تواند این آبگرم را به‌عنوان مرکز هیدروتراپی در کشور معرفی کند.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست با هیئت رئیسه سازمان نظام پزشکی کشور با بیان اینکه این سازمان می‌تواند این آبگرم را به‌عنوان مرکز هیدروتراپی در کشور معرفی کند، گفت: بعد از دعوت از سازمان نظام پزشکی کشور برای سرمایه‌گذاری و ساماندهی مجتمع آب‌درمانی سقزچی، مطالعات اولیه این پروژه انجام شده و عملیات اجرایی فاز اول این مجتمع در آینده شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه در فاز اول مجتمع توریستی سقزچی ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود، گفت: در احداث فاز‌های بعدی بیش از ۲ هزار میلیارد تومان با رویکرد توریستی، تفریحی، گردشگری، ایجاد هتل، کمپ تفریحی و احداث مجتمع آب درمانی‌های مدرن با آخرین متد‌های استاندارد جهانی هزینه می‌شود. وی با اشاره به سفر پزشک‌های آب‌درمانی استان برای آموزش به کشور‌های دیگر گفت: با راه‌اندازی این مجموعه، پزشکان متخصص هیدروتراپی می‌توانند برای آموزش مهارت‌های لازم در این در مجتمع حضور دائم داشته باشند.

استاندار اردبیل افزود: مشکل زمین مورد‌نیاز برای راه‌اندازی این مجتمع با حمایت و پیگیری جدی دستگاه قضایی استان حل شده و این مجتمع بزرگترین کمپ تفریحی کشور خواهد بود. بهنام جو تصریح کرد: با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که انجام شده سازمان نظام پزشکی مصمم است این محل را برای اعضای خود اعم از پزشکان سراسر کشور به عنوان قطب توریستی و گردشگری معرفی کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار