کد خبر: 971519
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
ایران ۱ – روسیه ۳
تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های جام‌جهانی مقابل روسیه شکست خورد. این دیدار که از ساعت ۸:۳۰ به میزبانی ژاپن آغاز شد شاگردان کولاکوویچ با نتیجه ۳ بر یک بازی را واگذار کردند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: در این دیدار ایران با ترکیب سعید معروف، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی و محمد رضا حضرت‌پور وارد زمین شد.

ست اول
ست اول بازی ایران از همان ابتدا بازی را بهتر شروع کرد و توانست در وقت فنی اول ۸ بر ۵ از روسیه پیش بیافتد. اما در ادامه این روس‌ها بودند که در دفاع روی تور بهتر عمل کردند ۱۶ به ۱۴ به ایران برتری یافتند. بعد از اتمام وقت فنی تلاش شاگردان کولاکوویچ بخصوص سرویس‌های تماشایی فرهادقائمی نتیجه را در امتیاز ۱۷ به تساوی کشاند. تعویض به موقع چند بازیکن بلند قامت روسیه باعث شد در دفاع روی تور بهتر عمل کنند و ۲۲ بر ۲۰ از ایران پیش بیفتند. در ادامه هر چند کولاکوویچ سعی داشت با گرفتن وقت استراحت فنی ، نتیجه را به نفع ایران عوض کند، اما در نهایت این ست ۲۵ بر ۲۱ به سود روسیه خاتمه یافت.

ست دوم
در ست دوم بازی از همان ابتدا با گرفتن امتیاز‌های پایاپای رد وبدل شد، اما بازهم این روس‌ها بودند که در دفاع یک سرو گردن از ما جلوتر بودند و نتیجه ۸ بر ۶ به سود روسیه شد. بعد از وقت فنی بازهم تلاش بچه‌ها و سرویس‌های خوب شفیعی دو تیم را در امتیاز ۸ به تساوی کشاند، اما تسلط بازیکنان روسیه در توپ گیری اجازه خودنمایی به ملی پوشان ما نداد تا دوباره امتیاز فنی دوم هم ۱۶ بر ۱۴ به سود روسیه همراه باشد. دراین ست ناهماهنگی در بین بازیکنان بیشتر نمود می‌کرد و برای همین به راحتی این ست را هم ۲۵ بر ۱۸ واگذار کردیم.

ست سوم
اما در ست سوم بر خلاف دو ست قبلی این بار روس‌ها برتری نسبی داشتند و موفق‌تر عمل کردند و ۱۴ بر ۸ از ایران پیش افتادند، اما بازی خوب شاگردان کولاکوویچ و پاس‌های بی نقص سعید معروف فاصله امتیازات را کاهش داد تا درنهایت هر دو تیم درامتیاز ۱۸ کارشان به تساوی رسید. در این لحظات حساس امتیازات هر دو تیم یایاپای رد وبدل شد تا عبادی پور توانست با یک آبشار یک امتیاز ایران را پیش انداخت و همین روند برتری ایران ادامه پیدا کرد تا نهایت شاگردان کولاکوویچ این ست را ۲۶ بر ۲۴ از روس‌ها بردند.

ست چهارم
ست چهارم در حالی آغاز شد که ملی پوشان ما با توجه به برد ست قبل از انگیزه خوبی برخوردار بودند و با حملات عبادی پورو یلی ۸ بر ۵ از حریف خود پیش افتادند. اما در ادامه دفاع خوب ۱۳روس‌ها باعث شد تا ۱۳ بر ۱۲ از ایران پیش بیفتند. نبرد پایایای تا عدد ۱۹ ادامه داشت تا اینکه دفاع خوب مجرد باعث شد ایران زودتر به امتیاز ۲۰ برسد و روس‌ها احساس خطر کنند. هر چند ایران یک امتیاز پیش بود، اما سه دفاع عالی و بی نقص شاگردان ساملوو درروسیه باعث شد نتیجه تغییر پیدا کند و خیلی زود نتیجه بازی ۲۲ بر ۲۰ به سود آن‌ها شود. در پایان تلاش ملی پوشان ما نتیجه نداشت و این ست هم در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود روسیه تمام شد.

برنامه بازی‌های ایران در در رقابت های جام جهانی
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸: ایران - مصر، ساعت ۵:۳۰
جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸: ایران - کانادا، ساعت ۵:۳۰
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸: ایران - استرالیا، ساعت ۱۱:۳۰
یک‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸: ایران - برزیل، ساعت ۸:۳۰
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸: ایران - آمریکا، ساعت ۱۲:۳۰
پنج‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸: ایران - تونس، ساعت ۸:۳۰
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸: ایران - آرژانتین، ساعت ۵:۳۰
یک‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸: ایران - ژاپن، ساعت ۱۳:۳۰
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸: ایران - ایتالیا، ساعت ۹:۳۰
سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸: ایران - لهستان، ساعت ۷:۰۰
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار