کد خبر: 971473
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
فرماندار کرج:
فرماندار کرج با تاکید بربی نتیجه ماندن توطئه های دشمنان گفت:تمام تلاش خود را برای عبور از شرایط سختی که دشمن بوجود آورده بکار گرفته ایم.

غفور قاسم پور در دیدار صمیمانه با فرزندان شاغل شاهد در فرمانداری کرج افزود: پیشکسوتان خاکریزهای جبهه مقاومت همواره در یاد و خاطره ها مانا و جاویدان هستند و هیچ گاه از حافظه ها فراموش نمی شوند، راه مقاومت به پیروی از فرامین رهبر عزیزمان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش و آسایش کشور مرهون خون پاک شهدا و صبوری و متانت این قشر است.

قاسم پورگفت: این در حالی است در کشورهای منطقه که با ما هم مرز هستند، دغدغه امنیت دارند، دختران سوری برای رفتن به مدرسه، نگران امنیت هستند، بنابراین باید قدردان امنیت حاکم بر کشورمان باشیم.

وی ادامه داد: در طول این سالها، تحریم ها، تهدیدها و تبعیض ها و فشارهای اقتصادی زیادی بر ما وارد شد اما با این وجود با اقتدار و مقاومت و عزت، کار خود را ادامه داده و می دهیم.

معاون استاندار البرز بیان داشت : به عنوان یک ایرانی افتخار می کنم که جمهوری اسلامی پیشرفته ترین پهبادهای متجاوز امریکایی را نشانه می گیرد و با اقتدار به کارش ادامه می دهد و در عرصه های علمی با تمام توان و بازدارندگی، با عزت و اقتدار از این شرایط عبور می کند.

وی افزود: تحت این شرایط‌ نباید منفعل عمل کرد چرا که اینکار موجب سلب اعتماد عمومی خواهد شد.

معاون استاندارالبرز با بیان اینکه کسی فکر نمی کرد جنگ روزی تمام شود و به دنبال امتیاز پس از آن نبود، گفت: آن دوران همه خالصانه در سرما و گرما بدون انتظار جنگیدند.

وی افزود: باید مقابل تهدیدات بایستیم و مسئولیت پذیر باشیم، چرا که وحدت رمز پیروزی است.

در ادامه این دیدار صمیمانه‌، فرماندار کرج در جمع فرزندان شاهد فرمانداری کرج به روایت خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس هنگامی که نوجوانی ۱۳ ساله بود پرداخت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار