کد خبر: 971472
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری مرند
گفت: تامین زیرساخت‌های لازم برای دستیابی به رونق تولید و اشتغال در حوزه گردشگری شهرستان ضروری است.

علی شیخ پور  در مراسم گرامیداشت روز جهانی گردشگری در مرند، با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری در شرایط کنونی، اظهار داشت: همان طور که گردشگری و منبع درآمد مهم بسیاری از کشورها است، درآمد ما نیز باید در این حوزه افزایش یابد.

وی افزود: مسوولان مربوط باید در کنار ارائه آموزش و مهارت ها در حوزه گردشگری، زیرساخت های لازم را نیز آماده کنند تا به اهداف خود که رونق تولید و اشتغال است، برسیم.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مرند گفت: ما همچنین باید در روستاهایی که هدف گردشگری هستند، در کنار تامین زیرساخت ها، فرهنگ برخورد با گردشگران را نیز ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: ضروری است در راستای رضایت مندی گردشگران و نیز پذیرایی بهتر از آنها، آموزش های لازم ارائه شود.

شیخ پور خاطرنشان کرد: برای ارتقای امر گردشگری، تعاملات و ارتباطات ما با دنیا افزایش یافته و به تبلیغات و اطلاع رسانی بیشتر توجه شود.

وی با اشاره به ضرورت کاهش بروکراسی های اداری در راستای رونق گردشگری گفت: متولیان امر باید در این حوزه از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده و از آن حمایت کنند.

معاون فرماندار مرند با بیان اینکه برگزاری جشنواره ها برای معرفی محصولات شهرستان و جذب گردشگر مفید است افزود: در برگزاری جشنواره ها و همایش های مختلف، باید بدنبال خروجی بوده و در راستای هدفی که از آن داریم، پیگیر باشیم.

امیر جدایی، مسوول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مرند نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در طول سال گذشته در حوزه گردشگری ارائه کرد.

در این مراسم همچنین با اهدای لوحی، از تعدادی از فعالین عرصه گردشگری شهرستان، تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر