کد خبر: 971424
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
هشت مرد افغان که زن جوان را به بهانه فروش خانه به مخفیگاه خود کشانده و به او تعرض کرده‌بودند در جریان تجسس‌های گام به گام پلیس پایتخت بازداشت شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، عصرروز پنج‌شنبه چهارم مهرماه زن جوانی وحشت‌زده به اداره پلیس رفت و از هشت مرد شیطان‌صفت به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

او در حالی که ترس در چهره‌اش پیدا بود در توضیح ماجرا گفت: چند ماه قبل من و شوهرم از بانک وام گرفتیم و با پس‌اندازی که داشتیم تصمیم گرفتیم خانه‌ای بخریم و به همین خاطر من و شوهرم هر روز سایت‌های اینترنتی فروش خانه را نگاه می‌کردیم تا مورد مناسبی پیدا کنیم. در این مدت به بنگاه‌های املاکی زیادی سر زدیم و حتی از چند خانه‌ای که در سایت برای فروش گذاشته‌بودند، بازدید کردیم، اما نپسندیدم تا اینکه امروز هنگام بررسی سایت با آگهی فروش خانه‌ای در غرب تهران روبه‌رو شدم که شرایط مناسبی داشت. پس از اینکه با شوهرم مشورت کردم به این نتیجه رسیدیم که با فروشنده تماس بگیرم و برای دیدن خانه قرار ملاقات بگذاریم. من با فروشنده تماس گرفتم و او هم زمان ملاقات را بعد از ظهر گذاشت. قرار بود با شوهرم از خانه بازدید کنیم، اما از آنجایی که کاری برای شوهرم پیش آمد تنهایی سر قرار رفتم. فروشنده مرد جوانی بود که کمی لهجه داشت، اما آن لحظه متوجه نشدم که افغان است. او خانه را به من نشان داد و من هم پسندیدم و قرار شد دوباره همراه شوهرم برای بازدید به آنجا برویم. مرد فروشنده در ادامه گفت یکی از مشتریانش که به تازگی عازم یکی از کشور‌های اروپایی است خانه‌ای در این نزدیکی برای فروش گذاشته و، چون پول‌لازم است شرایط بهتری برای خرید نسبت به این خانه دارد. او از من خواست خانه مورد نظر را ببینم و من هم به او اعتماد کردم و همراه او رفتم. فروشنده مرا به حوالی فرحزاد برد و مدعی شد که صاحبخانه داخل خانه باغی است و باید کلید خانه را از او بگیرد. من در نزدیکی خانه باغ ایستادم. دقایقی بعد فروشنده همراه چند مرد دیگر از خانه باغ بیرون آمدند و به سوی من حمله کردند. آن‌ها پس از ضرب و جرح مرا به داخل خانه باغ کشاندند. همان لحظه متوجه نیت شوم آن‌ها شدم و با گریه و التماس خواستم مرا رها کنند. هر چقدر التماس کردم و گفتم شوهر دارم فایده‌ای نداشت و آن‌ها نقشه سیاه خود را اجرا کردند و پنج‌ساعت بعد مرا در حالی که وضعیت نامناسبی داشتم رهایم کردند.

پیدا شدن سرنخ از میان زباله‌ها
با طرح این شکایت تیمی از مأموران پلیس به دستور بازپرس برای دستگیری متهمان راهی محل شدند، اما دریافتند مردان شیطان صفت از محل گریخته‌اند. بررسی‌های مأموران نشان داد متهمان هشت مرد افغان هستند و به بهانه فروش خانه شاکی را به مخفیگاه خود کشانده و به شدت مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. در حالی که به نظر می‌رسید متهمان ناشناس هیچ ردی از خود بجای نگذاشته‌اند، مأموران در بررسی گام به گام محل حادثه کارت ویزیت و برگه‌ای را در میان زباله‌ها پیدا کردند که شماره تلفن همراهی روی آن ثبت شده بود. خیلی زود مشخص شد که شماره تلفن متعلق به مردی افغان به نام بشیر است که با متهم اصلی پرونده سابقه دوستی دارد. بشیر وقتی مورد تحقیق قرار گرفت متهم اصلی و همدستش را به پلیس معرفی کرد و گفت این دو نفر مدتی است در کار خرید و فروش خانه فعالیت می‌کنند و مدتی قبل شماره تلفن مرا روی برگه‌ای نوشت و قرار شد مشتری خانه به او معرفی کنم. وی در بازجویی‌ها بعدی مدعی شد که نقشی در جنایت نداشته است.

دستگیری متهم اصلی در قرار ساختگی
بدین ترتیب مأموران در جریان تجسس‌های بعدی موفق شدند دو متهم اصلی را در یکی از مناطق شمالی تهران شناسایی کنند و آن‌ها را بازداشت کنند.

متهمان پس از دستگیری به دستور قاضی پرونده برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس‌آگاهی قرار گرفتند. آن‌ها در اولین بازجویی‌ها به جنایت سیاه با همدستی شش‌نفر دیگر اعتراف کردند.

اعتراف متهمان
متهم اصلی گفت: مدتی است در کار خرید و فروش خانه فعالیت می‌کنم. معمولاً به عنوان مشاور املاک با افرادی که قصد دارند املاک خود را بفروشند ارتباط می‌گیرم و بعد خانه، زمین یا باغ آن‌ها را برای فروش در سایت اینترنتی آگهی می‌دهم. روز حادثه همراه تعدادی از دوستان و بستگانم داخل خانه باغی بودیم که زن جوانی برای بازدید خانه‌ای که برای فروش در سایت آگهی داده بودم قرار ملاقات گذاشت. یک لحظه شیطان ما را وسوسه کرد که تصمیم گرفتیم به بهانه‌ای زن جوان را به خانه باغ بکشانیم و نقشه سیاه خود را اجرا کنیم. وقتی او خانه را بازدید کرد به او پیشنهاد دادم خانه دیگری را هم بازدید کند که به من اعتماد کرد و همراه من آمد. ما او را به زور به داخل خانه باغ کشاندیم و آزارش دادیم.

با اطلاعاتی که متهمان در اختیار پلیس گذاشتند کارآگاهان موفق شدند شش عضو دیگر باند را بازداشت کنند. تحقیقات بیشتر در این باره جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار