کد خبر: 971418
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
ماشین سازی صفر - پرسپولیس یک
در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی از ساعت ۱۵ امروز در حالی به مصاف هم رفتند که این بازی پر حاشیه در نهایت با گل دقیقه ۱۰۰وحید امیری به سود پرسپولیس به پایان رسید.
سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری: این بازی که در مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی برگزار شد با حواشی زیادی به پایان رسید. در این دیدار پرسپولیس با ترکیب بیرانوند، شیری، محمد نادری، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، محسن ربیع‌خواه، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی و جونیور براندائو وارد زمین شد.
رستگاری در دقیقه ۱۰۰
در نیمه اول از همان ابتدا دو تیم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بودند و دقیقه ۹ پاس خوب بشار به عبدی نزدیک بود اولین گل بازی به ثمر برسد که این موقعیت از دست رفت. در ادامه بازی تقریبا پایاپای و در میدان میدان دنبال می‌شد، اما جنگندگی بازیکنان ماشین سازی بسیار مشهودتر بود.
در این لحظات شوت آل کثیر در دقیقه ۲۹ که از کنار دروازه بیرانوند بیرون رفت بهترین فرصت ماشین سازی به حساب می‌آمد. در ادامه در لحظات پایانی نیمه اول ضربه کاشته مهدی ترابی با واکنش دروازه بان ماشین بازی مهدی لک دفع شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
***
در نیمه دوم بازهم این پرسپولیس بود که بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و حتی در همان دقایق توسط کنعانی زادگان به گل رسید که داور آن را آفساید اعلام کرد.
در ادامه دقیقه ۷۶ بازی توپ در پشت محوطه جریمه ماشین سازی به بشار رسن رسید که شوت زیبای این بازیکن را حامد لک با یک حرکت دیدنی روانه کرنر کرد.
اما بحث برانگیز‌ترین صحنه بازی دقیقه ۷۹ رخ داد جایی که علیپور در محوزه هجده در میان دو بازیکن حریف سرنگون شد و داور به اشتباه آن را پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد. اعتراض بی حد بازیکنان و کادر فنی ماشین سازی باعث شد تا بازی ۱۰ دقیقه متوقف شد تا در نهایت ضربه توپ علیپور را حامد لک مهار کرد تا هواداران و کادر فنی شادی وصف برانگیزی داشته باشند.
در وقت اضافه ۱۱ دقیقه‌ای که داور بازی گرفته بود در دقیقه ۱۰۰وحید امیری با ضربه پایی دیدنی توپ را درون دروازه ماشین قرار داد تا پرسپولیس به یک هشتم صعود کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار