کد خبر: 971363
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل:
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل گفت: هیچ‌گونه تغییر و حذف نام شهدا در اردبیل انجام نیافته بلکه مزین شدن نام کوچه‌ها و معابر بنام شهدا در اولویت است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مجتبی لاله در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: هیچ‌گونه تغییر و حذف نام شهدا در اردبیل انجام نیافته بلکه مزین شدن نام کوچه‌ها و معابر بنام شهدا در اولویت است و به هیچ وجه اقدامی که سبب بی‌احترامی به مقام شامخ شهدای والامقام باشد قابل قبول نیست.

وی با اشاره به این که یاد و خاطره شهدای والامقام همیشه در تاریخ کشور خواهد درخشید بیان کرد: اهمیت به اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری اردبیل با هدف حفظ نام و یاد شهدای والامقام اولویت است و باید با تداوم راه شهدای والامقام به اهداف خود در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری جامه عمل بپوشانیم.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل گفت: به هیچ وجه نباید دور شدن بعد زمانی از دوران دفاع مقدس لطمه‌ای بر اهمیت اصل مسئله وارد نکند بلکه باید شهید را به عنوان سند زنده بر حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران بدانیم و رمز موفقیت شهدای والامقام را برای خود الگو قرار دهیم.

لاله بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس نوسازی تمثال مبارک شهدا در بلوارها و میادین شهر اردبیل است که باید در راستای ادای دین در برابر شهدای والامقام گام برداشته و با زنده نگهداری یاد و خاطره شهدای والامقام به اهداف خود در این زمینه باید ادامه دهنده آرمان‌های والای شهدای معزز کشورمان باشیم.

وی تصریح کرد: از جمله اقداماتی که شهرداری اردبیل در نظر گرفته است تعویض تصاویر شهدا بوده که با نصب تصاویر جدید سیمای بصری شهر نیز جلای زیبایی به خود می‌گیرد و در این زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اولویت اساسی است و اکثر معابر و کوچه‌های شهر طبق مصوبات شورای نامگذاری به نام شهدا تصویب شده و نامگذاری می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر