کد خبر: 971332
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: نهادهای استان اصفهان هنوز برای مساعدت و کمک به برگزاری چهل و دومین دوره از مسابقات ملی قرآن کریم در اصفهان فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از  ستاد اطلاع رسانی چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم، حجت السلام و المسلمین محمد حسین بلک اظهار داشت: در پرتو قرآن و استفاده از این کتاب آسمانی همه فعالیت ها و امور به خوبی و به بهترین شکل پیش می رود و بر این اساس به لطف خداوند و قرآن کریم توانستیم به خوبی از ظرفیت سازمان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و نهادهای فرهنگی شهر اصفهان برای برگزاری این دوره از مسابقات استفاده کنیم.

وی افزود: تقسیم کار درون مجموعه‌ای موجب پیگیری همه بخشهای مسابقه در اصفهان شد و کمیته‌ها به درستی توانستند فعالیت های خود را در راستای برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات را سازماندهی کنند؛ پیگیری کارها در میدان عمل و تدابیر کمیته پشتیبانی موجب ایجاد سهولت در بخش های اجرایی مختلف مسابقه شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان داشت: در بخش هایی که باید با سایر دستگاه ها ارتباط می گرفتیم جلسات متعددی را تشکیل دادیم و به سرعت مسئله تردد و ترابری، پذیرایی، استقبال و اسکان متسابقین را هماهنگ کردیم.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی بخش مهم دیگر فعالیت ما در برگزار کردن چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم بود که خوشبختانه با توجه به سلیقه مردم اصفهان، هماهنگی های خوبی در این زمینه ایجاد شد.

بلک تصریح کرد: با توجه به محدودیت زمانی که برای برگزاری این دوره از مسابقات داشتیم فرصت برگزاری جلسات مداوم با سازمان ها و نهادهای مختلف استان را نداشتیم اما نهادهای استان اصفهان هنوز برای مساعدت و کمک به برگزاری چهل و دومین دوره از مسابقات ملی قرآن کریم در اصفهان فرصت دارند.

بلک افزود: آیت الله طباطبایی نژاد به عنوان امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان زحمات و الطاف زیادی نسبت به این دوره از مسابقات داشتند و ما از ایشان تشکر می کنیم و حمایت تمام قدی از مسابقات داشته اند؛ همچنین رسانه های مختلف استان اصفهان فعالیت خوبی در راستای اطلاع رسانی مسابقات قرآن کریم داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر