کد خبر: 971328
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
گردشگر چینی ازپلیس اصفهان تشگر کرد
فرمانده انتظامی استان از دستگيري سارق ارزهای یک گردشگر چینی معادل 14 میلیارد ریال و بازگرداندن آن ها به وی در كمتر از 12 ساعت توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان خبر داد .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سردارمهدی معصوم بیگی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پي شکایت یک گردشگر چینی به پلیس آگاهی شهرستان کاشان مبنی بر سرقت 11 هزار یورو  معادل 14 میلیارد ریال از وی توسط راننده یک دستگاه خودروسواری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات از این گردشگر مشخصات سارق را دریافت کرده و با یک کار علمی و تخصصی ویژه موفق شدند وی را در كمتر از 12 ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه فرد سارق، راننده شخصي گردشگر خارجي بود گفت: در بازرسي از مخفيگاه متهم تمامی وجوه نقد سرقتي كشف و به  مالباخته بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی گفت: گردشگر خارجي هنگام تحویل وجوه مسروقه  در خصوص رسیدگی سريع  به پرونده وی و دستگیری سارق وجوهش در کمترین زمان ممکن از نیروی انتظامی قدردانی کرد .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر