کد خبر: 971312
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
مراد بیشک مدیرعامل شرکت تعاونی آذران فرش ( بی شک) :
مراد بی شک مدیرعامل اولین شرکت تعاونی فرش هریس و مهربان ویکی کارآفرین های برتر کشورمان در عرصه تولید فرش دست باف با ابدای فرش دایره ای که برای اولین بار در ایران اسلامی تولید و بنام ایشان ثبت شده است.این قالی در ابعاد مختلف به دلخواه مشتری به روی دار قالی نقش میبندد

مدیرعامل شرکت تعاونی آذران فرش ( بی شک) گفت: حذف واسطه بین تولید کننده تا خریدار مهمترین علت موفقیت شرکت تعاونی آذران فرش می باشد.

به گزارش خبرنگار ما، مراد بیشک در گفتگو با برنامه از کجا شروع کنیم شبکه یک صدا و سیمای استان با اعلام این مطلب افزود: تعاونی آذران فرش ( بی شک) در زمینه تولید فرش دستباف که در استان آذربایجان شرقی به فرش هریس و مهربان شناخته می شود فعالیت دارد.

وی در ادامه سخنان خود حذف واسطه بین خریدار و تولید کننده را از مهمترین علت های موفقیت شرکت تعاونی آذران فرش ( بی شک) اعلام کرد و افزود: خوشبختانه این تعاونی مواد اولیه درجه یک  را در اختیار قالیبافان   قرار می دهد و در کنار آن نیز فرش های تولید شده توسط شرکت تعاونی آذران فرش ( بی شک) بفروش می رود.

مدیر عامل شرکت تعاونی آذران فرش ( بی شک)خاطر نشان کرد: یکی دیگر از علتهای موفقیت این شرکت حفظ نقشه های  قدیمی در کنار توجه به طرح های جدید در بافت فرش است، بطوریکه برای تولید فرش ها از رنگ های بیشتری بهره می بریم. بی شک ادامه داد:من در  شرکت تعاونی آذران فرش ( بی شک) برای اولین بار در کشور فرش های هریس و مهربان را بصورت دایره ای تولید و عرضه کردم.

وی با اشاره به مراحل اخذ مجوز تولید فرش اشاره و ادامه داد: برای دریافت مجوز باید بترتیب به اتخادیه فرش دستباف، اداره تعاون و در نهایت به اداره صنعت و معدن مراجه شود. مدیر عامل شرکت تعاونی آذران فرش ( بی شک) همچنین در مورد مراحل ثبت شرکت تعاونی گفت: تعداد اعضا برای تشکیل شرکت تعاونی7 نفر می باشد.

بی شک همچنین تاکید کرد: برای بازاریابی و فروش وجذب مشتریان  باید در نمایشگاه های داخلی و خارجی حضور و مشارکت جدی داشت و در کنار آن از فضای مجازی نیز بهره برد. گفتنی است، شرکت تعاونی آذران فرش ( بی شک) به عنوان اولین شرکت تعاونی فرش دستباف هریس و مهربان در تبریز و اولین و تنهاترین تولید کننده فرش های دایره ای درشت باف در نقشه های هریس و مهربان در کشور فعالیت دارد.

برچسب ها: فرش ، تعاونی ، تبریز
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
0
0
فاقد آدرس میباشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر