کد خبر: 971301
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
مشاور استاندار
مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز کلید حل مشکلات اجتماعی است؛ گفت: برپایی نماز جماعات در ادارات روحیه مسئولیت پذیری و مردمداری را در کارمندان افزایش می دهد.

 اسدالله ضیایی در جلسه ستاد اقامه نماز بناب و نیز آیین تودیع و معارفه مسئول ستاد اقام نماز این شهرستان که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، با بیان اینکه فرمایش امام راحل(ره) که«مجلس در رأس امور است»؛ اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است و باید کسانی که دغدغه نماز داشته و به آن اهمیت می دهند، آن ها را به مجلس بفرستیم.

وی در خصوص اقامه نماز جماعت و توجه به فرهنگ نماز بر ضرورت تجهیز نمازخانه ادارات تأکید و افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید به نمازخانه زیبا مجهز باشند تا زیبایی نمازخانه‌ها موجب رغبت در بین کارمندان برای برگزاری نماز جماعت شود و شهرداری‌ها نیز در احداث پارک‌‌های تفریحی و احداث مجتمع‌های مسکونی به نمازخانه آنها توجه ویژه داشته باشند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: مدیران و مسئولان ارگان‌های دولتی باید بهترین مکان اداره را به نمازخانه اختصاص داده و خود آنها نیز با حضور در نماز جماعت زمینه شرکت همه کارکنان و کارمندان خود را در این فریضه مقدس فراهم کنند.

ضیایی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ناصر بزازبنابی، سیدرضا حسینی را به عنوان مسئول جدید ستاد اقامه نماز شهرستان بناب معرفی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر