کد خبر: 971300
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
مدیر امامزاده سیدمحمد کججانی خبر داد:
مدیر امامزاده سیدمحمد کججانی از رسیدگی مسئولان ادارات مختلف به مشکلات مردم به صورت مستقیم در این امامزاده خبر داد.

حجت الاسلام صمد خلیلی  در گفتگو با خبرنگاران گفت: سه شنبه ۹ مهرماه از ساعت ۱۶ و نیم تا ۱۸ و نیم شاهد حضور میز خدمت ادارات در این امامزاده مقدس خواهیم بود و مردم منطقه می توانند مشکلات خود را به صورت مستقیم با مدیر مربوطه در میان بگذارند.

وی ادامه داد: در این میز خدمت، مدیران اداراتی چون سازمان اوقاف، کمیته امداد، برق، گاز، مخابرات، تامین اجتماعی، هلال احمر، آب و فاضلاب روستایی، راهداری، شهرسازی، بهزیستی و شهرداری منطقه هفت حضور خواهند داشت که از مردم منطقه می خواهیم برای حل مشکل خود در این حوزه ها، روز سه شنبه در ساعات تعیین شده در این مکان حضور داشته باشند.

خلیلی افزود: این برنامه با همکاری حوزه سه بسیج کارمندی و اداره اوقاف شهرستان تبریز ناحیه دو برگزار می شود.

وی شمار زائران این بارگاه مقدس را در روز سه شنبه ها بالای سه هزار نفر دانسته و گفت: انتخاب روز سه شنبه برای تشکیل این میز خدمت وجود تعداد زیادی زائر در این مکان است تا هر کسی که دستش به مسئولی نمی رسد و نمی تواند مشکل خود را حل کند در این مکان، به شکل مستقیم با مدیر مربوطه سخن بگوید.

خلیلی اماکن مقدسه را مکانی برای رفع مشکلات مردمی دانسته و گفت: همواره شعار ما این بوده که این اماکن باید به همراه ترتیب دادن مراسمات مذهبی برای مردم، حل کننده مشکلات آن ها نیز باشند که در این راستا برنامه های زیادی در این امامزاده در نظر گرفته شده است.

مدیر امامزاده سیدمحمد کججانی از همراهی صادقانه خیران در این مجموعه خبر داد و گفت: آماده سازی بسته های غذایی برای نیازمندان در منطقه به کمک خیران، کمک هزینه های تحصیلی برای دانش آموزان، کمک هزینه تهیه جهیزیه برای زوج های جوان نیازمند و رسیدگی به حال محرومان و بیماران از جمله اموری است که با کمک خیران در این امامزاده انجام می شود.

وی با اشاره ای به تعداد زائران این امامزاده در طول ماه گفت: علاوه بر مشرف شدن سه هزار نفر در هر سه شنبه، ماهانه به جز این روزها در حدود هفت هزار زائر به این بارگاه مشرف می شوند.

خلیلی همچنین هر گونه خدمات ثبت عقد را در این امامزاده برای زوج هایی که عقدشان را در این بارگاه منعقد کنند، رایگان دانست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها