کد خبر: 971243
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
رادیو اربعین با برگزاری مراسمی در آستان مقدس امـامزاده صـالح (ع) تهـران آغـاز به کار کـرد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش «جوان» به نقل از ایسنا، حمیدرضا شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی در آیین آغاز به کار رادیو اربعین، گفت: در پی استقبال مردم و انتظار و توقعی که زائران حرم حسینی و جاماندگان اربعین داشتند، از امروز رادیو اربعین کار خود را به صورت ۲۴ساعته روی موج اف‌ام ردیف ۵/۹۵ مگاهرتز در سراسر کشور آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: با تقویتی که در فرکانس‌های اف ام داشته‌ایم و حمایت معاونت فنی و همکاری دولت عراق برای پوشش رادیو در مرز‌های غربی، داخل کشور عراق، مسیر نجف-کربلا مشکلی نخواهیم داشت.

شاه‌آبادی درباره برنامه‌های رادیو اربعین توضیح داد: پخش برنامه‌های کوتاه از مراسم اربعین، بخش‌های خبری متعدد، پخش خاطرات زائران از جمله بخش‌های این رادیو است، البته امسال بخش عربی را نیز به مجموعه اضافه کرده‌ایم. همچنین تعداد گزارشگران رادیو اربعین افزایش پیدا کرده تا در مسیر نجف به کربلا گزارش‌های متعددی داشته باشیم. ارتباط زنده با دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط برقرار خواهیم کرد، همچنین درباره حوزه گذرنامه، ویزا و پلیس راهور با دستگاه‌های مرتبط در رادیو اربعین به عنوان یک مرجع رسانه‌ای گفتگو خواهیم داشت.

شاه‌آبادی درباره نگاه رسانه به راهپیمایی اربعین توضیح داد: رسانه یک نگاه عاقلانه و هوشمندانه به حرکت عظیم راهپیمایی اربعین دارد، راهپیمایی بزرگ اربعین نمایش عزت اسلامی است. این شبکه در داخل کشور از طریق رادیو نما و همچنین روی موج اف‌ام ردیف ۵/۹۵ مگاهرتز و در نجف اشرف و کربلا نیز از طریق موج اف‌ام قابل دریافت است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار