کد خبر: 971228
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
انتشار مجموعه داستان‌های کوتاه از کرامات امام حسن عسکری (ع)؛
مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از انتشار کتاب «باد یمانی»، مجموعه داستان‌های کوتاه درباره زندگی و کرامات امام حسن عسکری (ع) توسط انتشارات به‌نشر خبر داد.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از انتشار کتاب «باد یمانی»، مجموعه داستان‌های کوتاه درباره زندگی و کرامات امام حسن عسکری (ع) توسط انتشارات به‌نشر خبر داد.

حسین سعیدی اظهار کرد: «باد یمانی»، مجموعه داستان‌های کوتاه درباره زندگی، کرامات و معجزات امام یازدهم؛ امام حسن عسکری (ع) می‌باشد که توسط محمدرضا عابدی شاهرودی به رشته تحریر درآمده است.

وی با بیان اینکه در این اثر سعی بر آن شده از اقیانوس بی کران معارف امام حسن عسکری (ع)، گوشه‌ای کوتاه از زندگی آن بزرگوار به شیعیان آن حضرت ارائه شود، تصریح کرد: امیدواریم همه ما در کویر تنهایی دور ماندن از حقیقت، باد یمانی را پیدا کنیم و با آن همراه شویم و به جایی برسیم که بی نهایت است.
مدیرعامل به نشر ادامه داد: باد یمانی، نسیمی بر دل‌های کویری است که تشنه دیدن، شنیدن و آموختن است و به حق، هر کس که قدر آن را بداند، به دریای معرفت رهنمون خواهد شد.

وی افزود: مجموعه داستان‌های کوتاه در ارتباط با زندگی ائمه هدی (ع) در جلد نخست آن با عنوان «باد یمانی» که به زندگی امام یازدهم؛ امام حسن عسکری (ع) می‌پردازد؛ در قطع رقعی، با شمارگان یک هزار نسخه و با قیمت ۱۹۰ هزار ریال در بازار کتاب در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

سعیدی یادآور شد: این اثر ۱۳۶ صفحه ای، در هشت سرفصل با عناوین ماجرای «درختان سیب»، ماجرای «رگ زدن»، ماجرای «پارچه ها»، ماجرای «شتر»، ماجرای «ابریشم»، ماجرای «اسب»، ماجرای «سکه ها» و ماجرای «به دنیا آمدن» داستان‌هایی در ارتباط با زندگی و کرامات امام یازدهم (ع) را روایت می‌کند.
در قسمتی از ماجرای «پارچه ها» می‌خوانیم: 《محمد در کنار خادم راه می‌رفت و متوجه شده بود که همه به آن خادم احترام زیادی می‌گذارند. هیچ کلامی میانشان رد و بدل نشد تا اینکه به خانه بزرگی رسیدند که دری همچون دروازه داشت.

هر دو وارد خانه شدند و ناگهان رایحه‌ای دلنواز به مشام محمد رسید. نگاه حیرت زده محمد به در و دیوار بود و آن رایحه را استشمام می‌کرد. از چند راهرو و در گذشتند تا اینکه خادم به او اشاره کرد به درون اتاقی برود. محمد در حالی که هنوز در شک و تردید به سر می‌برد، وارد اتاق شد و ...»
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار