کد خبر: 971174
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
جانشین فرمانده سپاه پاسداران:
 جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه صنعت نظامی‌ یمن با وجود تحریم‌ها و فشارها موضوعیت پیدا خواهد کرد، گفت: آل سعود در مقابل یمن به‌زانو درآمد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار علی فدوی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه سفری یک‌روزه به سمنان و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان ضمن واکنش به حملات اخیر یمنی‌ها به مواضعی در عربستان و غافلگیری رژیم آل سعود، تأکید کرد: صنعت نظامی‌ یمنی‌ها باوجود تحریم‌ها و فشارها موضوعیت پیدا خواهد کرد و این امر را می‌توان از امروز به‌وضوح دید.

وی بابیان اینکه قدرت نظامی یمن در آینده در منطقه مطرح‌تر می‌شود، افزود: یمنی‌ها به مرحله بازدارندگی رسیده‌اند که امروز آل سعود در مقابل آن به‌زانو درآمده است.

یمنی‌ها شجاع هستند

جانشین سپاه پاسداران ضمن بیان اینکه امروز خط مقاومت در منطقه دارای اقتدار وسیع و عظیمی است، ابراز کرد: امروز دشمنان نیز به این اقتدار اعتراف می‌کنند.

فدوی بابیان اینکه یمنی‌ها بسیار باهوش و مبارز هستند و این در زمره ویژگی‌های شخصیتی آنان است، تأکید کرد: یمنی‌ها از هوش بالایی برخوردارند چراکه تا قبل از حمله عربستان و این حماقت واضح از سوی آل سعود با سلاح‌های انفرادی هم حتی آشنا بودند اما پس‌ازآن به‌سرعت با موشک‌ هم آشنا شدند.

وی افزود: از طرف دیگر باید گفت یمنی‌ها شجاع هستند و دفاع را به‌خوبی انجام می‌دهند و این نقطه قوت دیگری برای آنان است.

تداوم حرکت یمنی‌ها

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان می‌دانند اگر اقدامی علیه یمنی‌ها انجام دهند آسیب خواهند دید و این نشان از آن می‌دهد که این کشور به چه سطحی از اقتدار و بازدارندگی در سطح منطقه رسیده است.

فدوی در پاسخ به سؤالی درباره عملیات شب گذشته یمنی‌ها در عربستان، بیان کرد: این عملیات مارا به یاد فتح خرمشهر و عملیات فتح المبین می‌اندازد چراکه در آن هفت هزار سرباز آل سعود اسیر شدند و ضربه سختی به آنان وارد شد.

وی درباره مردم یمن و حرکتشان نیز توضیح داد: این حرکتی است که با انقلاب اسلامی آغازشده و به فضل الهی و به حمدالله تداوم نیز پیدا خواهد کرد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار