کد خبر: 970994
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
مسئول فرهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:
مسئول فرهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: آبان ماه امسال چهارمین دوره از مسابقات قرآنی جامعه کارگری در استان اردبیل برگزاری می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهارمین دوره از مسابقات قرآنی جامعه کارگری استان اردبیل با شعار "جامعه کارگری کار و تلاش" به میزبانی 5 شهرستان در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود افزود: چهاردهمین دوره این مسابقات با شرکت علاقمندان حوزه قرآنی جامعه بزرگ کارگری و کار و تلاش استان اردبیل در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار خواهد شد.

میرزایی از ادامه روند ثبت نام در این دوره از مسابقات خبر داد و تصریح کرد: مهلت ثبت نام مسابقات قرآنی جامعه کارگری استان اردبیل تا 30 مهر ماه ادامه دارد و از 2 آبان ماه مسابقات قرآنی جامعه کارگری استان اردبیل آغاز می‌شود و تا پایان آذر ماه مراحل استانی مسابقات قرآنی جامعه کارگری استان اردبیل به پایان می‌رسد و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

مسئول فرهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: شرکت کنندگان شهرهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در 2 آبان به میزبانی اردبیل، شرکت کنندگان شهرهای پارس‌آباد و بیله‌سوار در 9 آبان به میزبانی پارس‌آباد، روز 14 آبان در مشگین‌شهر، 13 آبان ماه در گرمی و شرکت کنندگان کوثر و خلخال در 12 آبان ماه به میزبانی خلخال شاهد برگزاری باشکوه این دوره از مسابقات خواهند بود.

وی با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل یکی از برترین استان‌های کشور در حوزه فعالیت‌های فرهنگی است اظهار کرد: سال گذشته این اداره کل در رشته‌های حفظ، ترتیل و مفاهیم قرآنی، جایگاه‌های اول تا سوم کشوری را کسب کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر