کد خبر: 970987
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در 6 ماه اول سال جاری 798 هزارو 380 نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوارتردد داشتند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی رحمتی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در سال جاری ورود مسافر خارجی 24 درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل که 677 هزار و 508 نفرتردد مسافر انجام شده بود در مجموع ورود و خروج 18 درصد افزایش را شاهد هستیم.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفراستان اردبیل ادامه داد: از این میزان مسافر 160 هزار و 368 نفر با وسائط نقلیه اعم اتوبوس، مینی بوس و سواری و 638 هزار و 12 نفر نیز با پای پیاده تردد کرده‌اند.

وی تردد 49 هزارو  761 دستگاه انواع وسائط نقلیه در 6 ماه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار را خاطرنشان کرد و گفت: تردد اتوبوس از این پایانه 80 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در آستانه پیاده روی باشکوه اربعین حسینی قرار گرفته ایم تصریح کرد: نمازخانه بزرگ اهل بیت(ع) پایانه مرزی بیله سوار آماده پذیرائی و استقبال از زائران اتباع حوزه قفقاز، روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر