کد خبر: 970956
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
امام جمعه دهگلان
امام جمعه دهگلان گفت: همایش شجره طیبه با هدف تجلیل از سادات شاخص استان در دهگلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، ماموستا عنایتی صبح امروز در کارگروه فرهنگی برگزاری همایش شجره طیبه سادات استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: در برگزاری این جلسات مباحث مختلف مطرح شد تا به این نقطه که به اجرا در بیاید مطرح شد و الان باید با تمام توان در برگزاری هرچه کیفی این همایش توجه شود.

وی اضافه کرد: امروز متاسفانه تحرکات گروه‌های تکفیری و نحله‌های انحرافی به ویژه در شهر دهگلان بیشتر شده و مقابله با این تفکرات امری ضروری است.

امام جمعه دهگلان با تاکید بر ضرورت برگزاری هرچه کمی و کیفی این همایش عنوان کرد: تامین امنیت همایش، توجه به انتخاب سادات شاخص، دعوت افراد علمی فاخر برای سخنرای همایش و توجه به تهیه بسته فرهنگی مناسب از مباحث مهم در برگزاری این همایش است.

ماموستا عنایتی مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش را تکریم سادات عنوان کرد و گفت: اگر حرمت سادات در جامعه وجود داشته باشد و برش داشته باشند تمام توطئه‌های دشمنان اسلام بی‌اثر خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر در قالب این برنامه‌ها سادات در هر جامعه‌ای تجلیل شوند و مردم به این نتیجه برسند که سادات ما دارای حرمت هستند قطعا حرفشان در جامعه تاثیرگذار و جوانان دیگر به سمت نحله‌های انحرافی سوق داده نمی‌شود.
انتهای پیام/2330/71

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر