کد خبر: 970952
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 1 سنندج
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 1 سنندج گفت: سادات تاریخچه و سابقه طولانی در دفاع از حریم اسلام داشته‌ و نقش آنها در تحولات سیاسی، اجتماعی، دینی و ...بی‌بدیل بوده است.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، سیدفواد حسینی صبح امروز در کارگروه فرهنگی برگزاری همایش شجره طیبه سادات استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: همایش شجره طیبه باید متناسب با شأن سادات استان برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: در سطح کشور سالانه همایش‌های مختلفی برای بزرگان، مفاخر و غیره برگزار می‌شود که برگزاری کیفی‌تر آنها نقش مهمی در تبین جایگاه سادات دارد.

وی خاطرنشان کرد: زحمات زیادی برای برگزاری این همایش کشیده شده لذا با توجه به بازه زمانی 10 روزه باید برنامه‌ریزی لازم برای کیفیت‌بخشیدن به آن انجام شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 1 سنندج اذعان داشت: سادات تاریخچه و سابقه طولانی در دفاع از حریم اسلام داشته‌ و نقش عمده آنها در تحولات سیاسی، اجتماعی، دینی و ...بی‌بدیل بوده است.

وی اذعان داشت: برپایی یک نمایشگاه در کنار برگزاری این همایش به معرفی بیشتر سادات استان کمک خواهد کرد.

حسینی گفت: اگر نماد خاصی از این همایش به برگزیدگان اهدا شود در ماندگاری این همایش در اذهان تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: کار چون برای سادات است به عقیده ما از مسوولیت‌های اداری خارج است و باید به صورت دلی در این راستا گام برداریم.

حسینی به اتحاد و وفاقی که امروز در استان کردستان وجود دارد گریزی زد و گفت: برنامه‌ریزی‌های بسیار خوب نماینده ولی فقیه و مجموعه مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور توانسته نقش مهمی در ارتقای وحدت اسلامی و مقابله با رشد گروه‌های تکفیری در این منطقه ایفا کنند.

وی تصریح کرد: روشنگری‌های جامعه روحانیت استان در برابر تفکرات تندرو بسیاری از توطئه‌های دشمنان در این منطقه را خنثی می‌کند.

وی اذعان داشت: کار برای سادات و گام نهادن در این مسیر به عنوان یک اعتقاد و ارزش از سطح وظایف اداری و کاری خارج و باید همه با تمام توان در این مسیر حرکت کنیم.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر