کد خبر: 970944
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
در جشنواره شهید رجائی سال 98 انجام شد
طی مراسمي كه به مناسبت گراميداشت ياد شهيدان رجايي و باهنر با حضور فرمانداران و مديران كل در محل سالم جلسات استانداري برگزار شد ، استاندار البرز از دستگاه هایی که در درشاخص های مورد ارزیابی سال نود و هشت، رتبه برتر را کسب نمودند تقدیر بعمل آورد.

دکتر شهبازی در این مراسم با اهداء لوح تقدير از مهندس حامد فرضی مدیر کل منابع طبیعی استان البرز به جهت اقدامات موثر  این دستگاه  در کنترل سیل و رسوب و كاهش خسارت، توسعه فضای سبز، مقابله با بیابان زایی و ریزگرد تقدیر و تشکر نمود.

وی در این جشنواره باملاقات با معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری اشاره و ازتوجه واهتمام ویژه به موضوعات منابع طبیعی و آبخیزداری در استان البرزقدردانی نمود.

قدرداني مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان البرزاز مجموعه پرسنل دستگاه به جهت اخذ رتبه برتردر جشنواره شهيد رجائي

در راستاي اخذ رتبه برتر اين اداره كل در جشنواره شهيد رجايي، مهندس فرضي مديركل، اززحمات كليه كاركنان در خدمت رساني و انجام بهينه وظايف كه منجر به اخذ رتبه برتر در بين دستگاههاي استان گرديده است تشكر و قدرداني نمود.

براساس اين گزارش فرضي اخذ اين رتبه را همكاري و همدلي كليه بخشهاي اداره كل عنوان نموده و از پرسنل مجموعه، تلاش بيش از پيش در راستاي اهداف  سازماني را بمنظور پيشبرد  و رسيدن به اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي باشد را خواستار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار