کد خبر: 970891
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
خودروی واکسهال آسترا هاچ بک که در برنامه‌ی معروف تخت گاز یا همان تاپ گیر در شبکه‌ی بی‌بی‌سی مورد استفاده‌ی مهمانان این برنامه بود، در یک حراجی به فروش خواهد رسید.
علی محمدی
سرویس دانش‌ودانشگاه جوان آنلاین: اخیراً یک واکسهال آسترا هاچ بک مدل ۲۰۱۳ در انگلستان برای فروش گذاشته شده است؛ اما این یک واکسهال آسترای عادی نیست، بلکه خودرویی است که توسط ۲۲ سلبریتی مشهور رانده شده است. جالب اینجا است که هیچ یک از این ۲۲ فرد مشهور مالک این خودرو نبوده‌اند، ولی برای عاشقان دنیای خودرو، این آسترا ارزش زیادی دارد. این واکسهال آسترا خودرویی است که در برنامه‌ی تاپ گیر (تخت گاز) با اجرای جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می‌در شبکه‌ی بی‌بی‌سی روی آنتن می‌رفت.
 
خودروی سلبریتی ‌های تخت گاز فروخته می‌شود+ عکس

این خودرو در سال‌های آخر اجرای برنامه به‌عنوان ماشین نه چندان گران‌قیمت ستاره‌ها استفاده می‌شد. اهمیت اصلی این خودرو در این است که در زمان حضور این سه مجری معروف در بی‌بی‌سی استفاده می‌شد. این واکسهال آسترا هاچ بک به تجهیزات ایمنی نظیر رول‌کیج، کمربند ایمنی پنج نقطه‌ای و دوربین‌هایی برای تصویر برداری از داخل خودرو مجهز است.

در تبلیغی که حراج کننده‌ی این خودرو منتشر کرده است، نام ۲۲ سلبریتی نوشته شده که با این خودرو در پیست معروف تاپ گیر اقدام به ثبت زمان کرده‌اند. نام این افراد به ترتیب از سریع‌ترین تا کندترین از این قرار است:
 
خودروی سلبریتی ‌های تخت گاز فروخته می‌شود+ عکس

اولی مورس (Olly Murs)، نیکولاس هالت (Nicholas Hoult)، آرون پال (Aaron Paul)، برایان جانسون (Brian Johnson)، جیمی کر (Jimmy Carr)، هیو جکمن (Hugh Jackman)، دیوید هی (David Haye)، وارویک دیویس (Warwick Davis)، مارگو رابی (Margot Robbie)، ویل اسمیت (Will Smith)، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، راچل رایلی (Rachel Riley)، گیلیان اندرسون (Gillian Anderson)، چارلز دنس (Charles Dance)، جاس استون (Joss Stone)، کیفر سوترلند (Kiefer Sutherland)، جیمز بلانت (James Blunt)، رون هاوارد (Ron Howard)، تام هیدلستون (Tom Hiddleston)، هیو بونویل (Hugh Bonneville)، استیون تیلور (Steven Tyler) و مایک رادرفورد (Mike Rutherford).

زمان مورس با این خودرو ۱ دقیقه و ۴۴ ثانیه و ۶ دهم ثانیه و زمان ران پال ۱ دقیقه و ۴۴ ثانیه و ۷ دهم ثانیه است.
 
خودروی سلبریتی ‌های تخت گاز فروخته می‌شود+ عکس

از نظر مشخصات فنی این خودرو از پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری سری Tech Line به همراه یک جعبه‌دنده‌ی دستی ۵ سرعته استفاده می‌کند. رینگ‌های این خودرو ۱۷ اینچی بوده و روی آن‌ها تایر‌های گودیر مدل EfficientGrip سوار شده است. این خودرو در مالکیت شرکت جنرال موتورز قرار داشت و به‌صورت امانت در اختیار برنامه‌ی تاپ گیر قرار داده شده بود و تنها مالک شخصی آن، مالک فعلی است که حالا قصد فروش خودروی خود را دارد. مالک فعلی حدود یک سالی است که این خودرو را در مالکیت خود دارد. قیمت پایه‌ی تعیین شده برای این واکسهال آسترا ۵۰۰ پوند است و در یک حراجی ۱۵ روزه به فروش خواهد رسید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر