کد خبر: 970823
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان :
سرهنگ مهردادپناه پوريان گفت: کليه مشمولان غير غايب مي توانند در بازه زماني 7 مهر ماه تا 10 آبان ماه سال جاري بدون پرداخت وثيقه ،مجوز خروج از کشور به کربلاي معلي را دريافت کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان اظهار داشت:کليه مشمولان غيرغايبي که تمايل به شرکت در پياده روي معنوي اربعين حسيني (ع) را دارند، مي‌توانند بدون پرداخت وثيقه، مجوز خروج از کشور دريافت کنند.

سرهنگ مهردادپناه پوريان در خصوص نحوه خروج از کشور مشمولان براي سفر زيارتي کربلاي معلي گفت: دانش آموزان، دانشجويان ، طلاب حوزه علميه و دارندگان برگ آماده به خدمت بدون غيبت مي بايست در بازه زماني 7 مهر ماه تا 10 آبان ماه سال جاري از طريق درگاه خدمات الکترونيکي انتظامي به نشاني www.epolice.ir کدملي و کدسخا را وارد و درخواست خروج از کشور خود را ثبت کنند.

وي تصريح کرد: دارندگان برگ آماده به خدمت بدون غيبت در صورتي که تاريخ بازگشت به کشور آنان يک ماه قبل از تاريخ اعزام به خدمتشان باشد، مي توانند به صورت اينترنتي درخواست خود را ثبت کنند.

معاون وظيفه عمومي عنوان کرد: مشمولاني که در مهلت معرفي تعيين تکليف وضعيت خدمتي هستند و قصد شرکت در اين سفر معنوي را دارند، بدون نياز به دريافت برگ آماده به خدمت، مي توانند به صورت اينترنتي درخواست خروج از کشور خود را ثبت کنند.

سرهنگ پناه پوريان گفت: آن دسته از مشمولان غير غايبي که براي معافيت پزشکي، کفالت و يا موارد خاص اقدام کرده اند و درخواست آنان در سامانه وظيفه عمومي در حال بررسي است، مي توانند براي خروج از کشور در اين ايام، از تسهيلات فوق بهره مند شوند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مشمولان واجد شرايط قانون جريمه که حداقل نيمي از مبلغ جريمه را پرداخت کرده و اقساط معوقه ندارند نيز مي توانند در اين سفر معنوي شرکت کنند.

سرهنگ پناه پوريان عنوان کرد: دارندگان معافيت موقت پزشکي و کفالت نيز تا يک ماه قبل از اتمام معافيت موقت مي توانند براي خروج از کشور اقدام کنند.

معاون وظيفه عمومي استان اصفهان خاطرنشان کرد: متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گويا به شماره096480و يا کانال سازمان به نشاني sarbazvazifeh @ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر