کد خبر: 970822
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران گفت: با توجه به شرایطی که من داشتم خیلی خوشحالم که توانستم تک مدال برنز را در قهرمانی جهان بگریم، اما حیف شد که به مدال مجموع نرسیدم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین : ایوب موسوی درباره‌ی عملکرد خود در دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی جهان بیان کرد: دسته ۹۶ کیلوگرم وزن المپیکی است و همه آماده بودند تا بهترین وزنه‌ها را بزنند به همین دلیل رقابت خیلی سخت بود. من نیز یک هفته قبل از مسابقه دچار سرما خوردگی شدم و تا به شرایط عادی برگردم زمان زیادی برد.

او ادامه داد: بدنم در یک ضرب زیاد خوب نبود و برای مسابقه درست آماده نشده بود، اما در دوضرب توانستم جبران کنم. البته انتظارم از خودم بیشتر بود اصلا فکر نمی‌کردم به این شکل کار کنم. رکوردی که خودم فکر می‌کردم ۵ تا ۱۰ کیلوگرم بیشتر از این بود.

موسوی با اشاره به اینکه نتوانست به مدال مجموع برسد، گفت: خیلی ناراحت شدم از اینکه مدال مجموع را نگرفتم و می‌شد به مدال مجموع برسم، اما حیف که نشد. اگر حرکت آخر یک ضرب را می‌زدم خیلی برای مجموع راحت‌تر بودم، اما شرایطم خوب نبود. با این حال بازم هم خدا را شکر که یک تک مدال گرفتم. با این شرایطی که من داشتم همین مدال برنز حکم طلا را برایم دارد، خیلی با ارزش است و خیلی خوشحالم که توانستم به این مدال برسم.

وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران در مورد وزنه ۲۰۵ کیلوگرم که در اولین حرکت دوضرب انداخت نیز گفت: وزنه را کشیدم، اما نتوانستم تعادلم را حفظ کنم، داور هم پایین نداد و وزنه از پشت رها شد
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار