کد خبر: 970800
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌ غربی خبر داد:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه اعتبارات مشاغل خانگی آذربایجان ‌غربی در یک سال گذشته ۷۵ درصد کاهش یافته است، افزود: اعتبار فعلی اختصاص یافته برای مشاغل خانگی با توجه به تعداد بالای متقاضیان پاسخگو نخواهد بود.

رضا نقی ‌زاده با اشاره به اینکه امروزه در مقایسه با فضای کاری دنیا ایران از نظر این فضا با دیگر کشورها فاصله دارد، اظهار کرد: برای اشتغال‌زایی در کشور باید با حمایت از مشاغل خانگی و دادن آموزش‌های لازم زمینه اشتغال جوانان را در این رشته‌ها فراهم کرد.

وی با بیان اینکه اعتبارات مشاغل خانگی آذربایجان ‌غربی در یک سال گذشته ۷۵ درصد کاهش یافته است، افزود: اعتبار فعلی اختصاص یافته برای مشاغل خانگی با توجه به تعداد بالای متقاضیان پاسخگو نخواهد بود و برای حل این مشکل به استاندار، نمایندگان مجلس و تعدادی دیگر از مسؤولان نامه کتبی نوشته شده که تاکنون این مشکل حل نشده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه برای معرفی محصولات تولیدی در مشاغل خانگی باید برندسازی انجام شود، ادامه داد: برندسازی محصولات موجب شناخته شدن آنها و در نتیجه جلب مشتری می‌شود و اجرای طرح نوین مشاغل خانگی برای حل مشکلاتی مانند اتصال به بازار موثر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر