کد خبر: 970797
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی خبرداد:
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی به استقبال بی نظیر مردم از نمایشگاه هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود در طول هفته دفاع مقدس قریب به 30 هزار نفر ازاین نمایشگاه بازدید نمایند.

جلال الدین اعظمی با بیان اینکه از سوی نیروهای مسلح 50 غرفه متنوع در نمایشگاه هفته دفاع مقدس آماده شده است، اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری دستگاه های دولتی، جامعه پزشکی، دانشگاه، هنرمندان و اصناف که در دوران دفاع مقدس در جهت پشتیبانی از جبهه و جنگ و اعزام نیرو مشارکت داشتند برگزار می شود تا بتوانیم قسمتی از عملکردشان را به تصویر بکشیم.

وی با اشاره به این که در محوطه نمایشگاه مجموعه ای عظیم از تجهیزات نظامی برای بازدید عموم از سوی نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش ناجا تدارک دیده شده است، گفت: اجرای نمایش های خیابانی، ورزش های بومی محلی، خدمات رایگان بهداشتی و درمانی و ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های جانبی نمایشگاه می باشد.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی هدف از برگزاری نمایشگاه را پاسداشت و تکریم مقام شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس خواند و افزود: امیدواریم که بتوانیم گوشه ای از رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان، ایثارگران و شهدا را در قالب های مختلف هنری، فرهنگی و رسانه ای برای آحاد مردم تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه امسال تعداد غرفه های نمایشگاه هفته دفاع مقدس نسبت به سال گذشته افزایش یافته و مشارکت و حضور دستگاه های دولتی و نیروهای مسلح از لحاظ کمی و کیفی پررنگ تر شده است، گفت: پیش بینی می شود قریب به 30 هزار نفر از نمایشگاه هفته دفاع مقدس بازدید کنند.

گفتنی است نمایشگاه هفته دفاع مقدس "ما پیروزیم" در 31 شهریور ماه با حضور مسئولین استانی، کشوری و لشکری در پارک ائللر باغی ارومیه افتتاح می شود و تا هفتم مهرماه آماده ارائه خدمات به مردم شهید پرور می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر