کد خبر: 970757
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری عامل جنایت خیابان جردن خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سرهنگ کارآگاه علی گودرزی، گفت: در ساعت ۲۰ شب سی و یکم شهریور ۹۸ از بیمارستان شهدای تجریش تماس و فوت مشکوک یک مرد ۸۰ ساله‌ای را به کلانتری ۱۰۳ گاندی اعلام کردند.

وی عنوان کرد: بلافاصله مأموران کلانتری برای بررسی موضوع به بیمارستان اعلامی مراجعه و ضمن تأیید خبر اولیه، موضوع را سریعاً به کارآگاهان اداره دهم و قاضی کشیک ویژه قتل اطلاع دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور کارآگاهان و بازپرس جنایی در تحقیقات اولیه هویت مقتول بنام خسرو شناسایی شد و به نظر رسید که علت فوت درگیری و برخورد جسم سختی با سر وی باشد.

سرهنگ گودرزی افزود: در ادامه تحقیقات خانمی به هویت سارا ۶۵ ساله خود را خواهر مقتول معرفی کرد و به دستور بازپرس تحقیقات جنایی آغاز شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: در تحقیقات صورت گرفته از سارا، در خصوص علت حضور برادرش در بیمارستان چه بوده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: برادرم (مقتول) پسری دارد بنام شاهین ۵۳ ساله که مقیم کشور سوئد هست و ۱۰ روزی هست به ایران آمده، برادرم به علت بیماری در منزل به اتفاق همسرش که او نیز فرد مسن و کار افتاده‌ای است زندگی می‌کنند.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان به دنبال اظهارات خواهر مقتول به سراغ همسر وی رفتند و در تحقیقات به عمل آمده اظهار داشت: روز حادثه ۲۹ شهریور بود که شاهین به منزل آمده و با پدرش شروع کرد به صحبت در مورد ارث و میراث که چرا حق مرا نمی‌دهی، چرا و چرا‌های دیگر تا اینکه جر و بحث بین آن دو بالا گرفت که ناگهان شاهین به سمت همسرم حمله ور شده و او را مورد ضرب و شتم قرار داد و از آنجایی که من نمی‌توانستم کاری کنم، بلافاصله رفتم و سرایدار را برای کمک صدا زدم تا برگردم دیدم که همسرم بی هوش بر روی زمین افتاده و از شاهین هم خبری نیست که با اورژانس تماس گرفتم و وی را برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل کردند، ولی بعداز ۲روز فوت کرد.

سرهنگ گودرزی بیان داست: با به دست آمدن این اطلاعات و مشخص شدن عامل جنایت، دستور دستگیری شاهین از سوی بازپرس پرونده صادر شد.

وی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه شاهین در محدوده جنت آباد شدند که در دوم مهرماه متهم پرونده در یک عملیات پلیسی دستگیر و به اداره دهم منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی قاتل به جرم ارتکابی اعتراف کرد، اظهار داشت: من و پدرم چند سالی است بر سر مسائل مالی اختلاف شدید داریم حتی او یک آپارتمانی که در محدوده خیابان فرشته بود و سه دانگ آن سهم من بود را فروخته و چیزی به من نداد و هی امروز و فردا می‌کرد.

تا اینکه در تاریخ ۱۹ شهریور ماه از سوئد به ایران بازگشتم و روز حادثه من بودم و پدر و مادرم. با پدرم در مورد این موضوع صحبت می‌کردیم که ناگهان پدرم شروع به فحاشی کردن و، چون سن اش بالا بود من هیچ عکس العملی نشان ندادم و گفتم نگو پدر جان ... که با عصای که در دست داشت بر سر من زد که دیگر من هیچی نفهمیدم و شروع به ضرب و شتم وی کردم و در یک آن دیدم روی زمین افتاده است.

صورتش خونی شده بود از ترس فرار کردم و چند روزی در منزل یکی از دوستانم مخفی شدم که در نهایت دستگیر شدم.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستگیری عامل جنایت و اعتراف صریح متهم به قتل به انگیزه اختلاف مالی، وی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار